شمانیوز
شما نیوز

مدیرعامل شرکت پتروشیمی فجر:

تمرکز بر نظرسنجی از پایه های مشتری مداری فجر است

مدیرعامل پتروشیمی فجر با تاکید بر تاثیر نظرسنجی‌ها بر دوام فعالیت شرکت عنوان کرد: در سال‌های اخیر باهدف مشتری‌مداری و برمبنای نظرسنجی‌های صورت گرفته، اقدامات و تغییراتی در روند فعالیت‌هایمان اعمال کردیم.

تمرکز بر نظرسنجی از پایه های مشتری مداری فجر است

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی فجر: این مجموعه سالانه نظرسنجی‌هایی در سطوح مختلف مدیریت میانه و مدیریت عالی از مشتریان خود به عمل می‌آورد و میزان رضایتمندی آنها از کمیت و کیفیت محصولاتشان را مورد ارزیابی قرار دهد. در همین راستا به تازگی جلسه‌ای با حضور مدیرعامل شرکت پتروشیمی فجر و هیات همراه در محل شرکت آب نیروی پتروشیمی بندر امام  که یکی از مشتریان فجر است برگزار شد تا ضمن ارزیابی میزان رضایتمندی این مجموعه، مراوده بیشتری با آنها در جهت تعامل مستقیم با مشتری صورت گیرد.

در این جلسه، غلامعلی زال‌خانی مدیرعامل شرکت پتروشیمی فجر با تاکید بر لزوم مشتری‌مداری، گفت: بدون شک حفظ و دوام فعالیت مشتری به نوعی دوام و ادامه فعالیت ما خواهد بود. وی اضافه کرد: انجام این نظرسنجی‌ها در روند تصمیم‌گیری‌های ما مهم است، کما اینکه در سال‌های گذشته نیز براساس نظرسنجی‌های صورت گرفته از مشتریان، اقدامات و تغیرات را در روند خود اعمال کرده‌ایم.

در این جلسه، حسن بلاغی اینالو، مدیرعامل شرکت آب نیرو نیز با اشاره به عملکرد پتروشیمی فجر، عنوان کرد: پتروشیمی فجر در پایداری محصول از شرکت‌های مشابه خود حتی در خارج از منطقه نیز پایدارتر بوده است.

وی از مدیریت شرکت پتروشیمی فجر خواست که؛ این مجموعه به عنوان تولیدکننده، متخصص و تامین کننده سرویس‌های حیاتی یعنی آب صنعتی و برق، کمکهای فنی و دانش فنی خودش را به سایر مجموعه‌ها نیز منتقل کند.

در ادامه این جلسه، به گفت‌وگوهای کارشناسی در خصوص مسائل مالی، فنی و بازرگانی پرداخته شد و شرکت آب نیرو دغدغه‌های خود در خصوص مسائل فنی، بازرگانی و مالی را مطرح کرد. همچنین در این هم اندیشی مقرر شد که نشست‌های جداگانه‌ای برای گروه‌های کارشناسی برگزار شود تا در قالب این نشست‌ها بتوان ضمن شنیدن نظرات مجموعه آب نیرو، زمینه افزایش همکاری و رفع مشکلات را فراهم کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied