شمانیوز
شما نیوز

ببینید | مرد پاکستانی، تولد شصتمین فرزندش را جشن گرفت!

این پزشک پاکستانی قصد دارد تا تعداد فرزندانش را با انجام ازدواج چهارم به عدد ۱۰۰ برساند.

ببینید | مرد پاکستانی، تولد شصتمین فرزندش را جشن گرفت!

 یک "پزشک" ۵۲ ساله در پاکستان که به تازگی صاحب شصتمین فرزند شده است به تیتر اخبار در این کشور تبدیل شده است. سردار جان محمد خان خیلجی، ساکن کویته، پایتخت بلوچستان، خانواده بسیار بزرگی دارد که امیدوار است در سال‌های آینده هم همچنان بزرگتر شود.

 این پزشک پاکستانی که دارای یک کلینیک پزشکی است، با سه همسر خود در این شهر زندگی می‌کند. او نام شصتمین فرزند خود را که پسر است خوشحال نامگذاری کرده است. محمد خان که سه همسر دارد می‌گوید دوست دارد فرزندان بیشتری داشته باشد. سردار می‌گوید می‌خواهد با زن جدید ازدواج کند و به بچه دار شدن ادامه دهد.

 سردار جان محمد خان خیلجی در این باره به بی بی سی گفت: «از همه دوستانم خواسته ام تا به من کمک کنند تا برای ازدواج چهارمم یک دختر مناسب پیدا کنم.»

 جالب اینجاست که خیلجی در ابتدا در سال ۲۰۱۶ و بلافاصله پس از استقبال از سی و پنجمین فرزندش در جهان، به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد. در آن زمان او اعلام کرده بود که قصد دارد حداقل ۱۰۰ فرزند داشته باشد. با توجه به اینکه او به تازگی صاحب شصتمین فرزند شده و همچنین برای ازدواج چهارم برنامه دارد، هدف او دست یافتنی به نظر می‌رسد.

 با این حال وضعیت اقتصادی در پاکستان ممکن است محمد خان را در رسیدن به هدفش با چالش روبه رو کند. خیلجی با ابراز تاسف در این باره گفت: «کسب و کار به بن بست رسیده است. قیمت تمام اقلام ضروری از جمله آرد، قیمه و شکر سه برابر شده است. در سه سال گذشته، همه پاکستانی‌ها، از جمله من با مشکلاتی روبرو شده ایم.»

داستان زندگی این مرد پاکستانی در حالی خبرساز می‌شود که چندی پیش نیز یک مرد اوگاندایی با نام مزی موسی، کشاورزی که دارای ۱۰۲ فرزند و ۵۶۸ نوه است خبرساز شده بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied