شمانیوز
شما نیوز

پس از کشمکش های فراوان استانداران اردبیل و کهگیلویه و بویراحمد جابه‌جا می‌شوند

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شما نیوز):بعد از ماه‌ها کشمکش و حرف و حدیث‌های متعدد بالاخره استاندار اردبیل با اکبر نیکزاد استاندار کهگیلویه و بویراحمد جابه‌جا می‌شوند.  

استاندار اردبیل در تماس تلفنی خبرنگار با تأیید تلویحی این خبر اظهار داشت: بنده در هر سنگری باشم خدمتگزاری بیش نیستم و هر سنگری که برای من تعیین شود، آماده خدمت هستم.

سید حسین صابری تصریح کرد: با بنده نیز تماسی از معاونت پارلمانی ریاست جمهوری گرفته شده است تا یکشنبه در تهران حاضر باشم اما بنده اعلام کردم که به دلیل مشغله‌های کاری و افتتاح‌های هفته دولت طبق برنامه‌ریزی قبلی نمی‌توانم حضور یابم ولی صحبت‌های اولیه برای جابه‌جایی دو استاندار اردبیل و کهگیلویه و بویراحمد انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: تا زمانی که تودیع برگزار نشده همچنان به کار خود ادامه می‌دهم و قطعاً از تلاش و کوشش در فرصت پیش آمده مضایقه نمی‌کنم.

مصاحبه اختصاصی فارس با استاندار اردبیل به دنبال اظهارات نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد که صبح شنبه اعلام کرده بود که نیکزاد و صابری به عنوان استانداران کهگیلویه و بویراحمد و اردبیل جابه‌جا می‌شوند، صورت گرفت.

در این ارتباط با هر سه نماینده مردم اردبیل در مجلس تماس برقرار شد و در اظهار نظرهای خود اعلام کردند این تغییر و جابه‌جایی قریب‌الوقوع بوده ولی از زمان آن خبر نداشتند.

به نظر می‌رسد تصمیم هیئت دولت در مورد این جابه‌جایی یکشنبه به صورت رسمی اعلام شود.

منبع:فارس

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied