شمانیوز
شما نیوز

نرگس محمدی

لاکچری بازی نرگس محمدی و علی اوجی در خارج | علی اوجی و نرگس محمدی مهاجرت کردند؟

عکسی از نرگس محمدی و علی اوجی در خارج از کشور منتشر شده است که برخی ها مخاطبان گفتند این دو زوج مهاجرت کرده اند. درصورتی هنوز خبری مبنی بر مهاجرت این دو زوج تائید نشده است.

لاکچری بازی نرگس محمدی و علی اوجی در خارج  |  علی اوجی و نرگس محمدی مهاجرت کردند؟

به گزارش شمانیوز :نرگس محمدی و علی اوجی به ونکور سفر کردند. این استوری عاشقانه نرگس محمدی و علی اوجی  در فضای مجازی غوغا کرد.نرگس محمدی و علی اوجی  بازیگر مشهور ایرانی است. نرگس محمدی با فیلم ستایش به اوج شهرت خودش رسید . در ادامه عکس عاشقانه نرگس محمدی و همسرش را  در خارج کشور مشاهده میکنید. 

 

نرگس محمدی

نرگس محمدی دارای یک خواهر و یک برادر دوقلو به نامهای سارا و محسن می باشد. خانم محمدی در رشته پرستاری فارغ‌التحصیل شده و به دلیل علاقه به بازیگری، در رشته تحصیلی خود فعالیت نکرد و با استقبال خانواده از هنر، به بازیگری روی آورد.

مادر نرگس محمدی از کارمندان سازمان صدا و سیما بود به همین دلیل با محیط های هنری آشنایی داشته و به بازیگری علاقه مند بود اما به اصرار خانواده در رشته دیگری تحصیل کرد و سپس به صورت جدی وارد عرصه بازیگری شد.

سارا خواهر نرگس محمدی نیز در عرصه بازیگری فعالیت کرده و دارای مدرک دکترای روانشناسی است. او با نقش کوتاهی در سریال معمای شاه فعالیت هنری خود را آغاز کرده و سریال گاندو جدیدترین نقش آفرینی او می باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied