شمانیوز
شما نیوز

اخبار جتماعی

تارزان واقعی در اسپانیا + فیلم

یک مرد اهل اسپانیا در پارک های عمومی این کشور کلاس های درخت نوردی را آموزش می دهد! آیا تا به حال آرزو کرده‌اید که مانند تارزان، قهرمان رمان معروف ادگار رایس باروز از درخت‌ها بالا بروید و از شاخه‌ای به آن شاخه بپرید؟ برخی از گردشگران هم اکنون این شانس را پیدا کرده اند.

تارزان واقعی در اسپانیا + فیلم

تنها کاری که آنها باید آنجام بدهند این است که به شهر زیبای بارسلون سفر کنند و مبلغ 10 یورو برای شرکت در کلاس "جنبش تارزان" پرداخت نمایند. "ویکتور مانوئل فلیتس"،مردی که به نام تارزان اهل بارسلونا شناخته می‌شود، با کلاس‌های درخت‌نوردی در یکی از پارک های این شهر توجه زیادی را به خود جلب کرده است. فلیتس در پارک دلا سیودادلا در شهر بارسلون با الهام از میمون‌ها، درخت نوردی تدریس می کند.

تارزان واقعی، پس از شروع تدریس کلاس های خود در پارک حالا تا حدودی به یک جاذبه محلی تبدیل شده است. فلیتس موفق شد چند درخت را با شاخه های مناسب برای بالا رفتن و تاب خوردن را در این پارک پیدا کند و کلاس های خود را آغاز کند. کلاس های فلیتس، فقط شامل تمرینات بدنی نیستند. آنها ترکیبی از رشته‌های ورزشی و رشته‌های ذهنی هستند که برای آشنایی تمرین‌کنندگان با نوعی از حرکات طراحی شده‌اند. جنبش تارزان با استقبال خوب گردشگران و علاقمندان همراه بوده است.

اخبار جتماعی

در حال حاضر حدود 50 نفر در گروه واتس اپ او حضور دارند که هر یک از آنها 10 یورو برای هر کلاس می پردازند. فلیتس در گفت و گو با یکی از رسانه های محلی در این براه گفت: « ما مانند حیوانات (میمون) از این شاخه به آن شاخه حرکت می کنیم. این تمرین نوعی ورزش است. همچنین ارتباط ما با طبیعت قطع نمی شود.

 

 
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied