شمانیوز
شما نیوز

ایران کیش

معرفی سامانه "تی بی پلاس" در الکامپ

این پلتفرم قابلیتی برای مشتریان بانکی ایجاد شده است تا از تولید کنندگان و تامین کنندگان کلان کالاها اجناس به صورت قسط و اعتباری خریداری شود. بزرگترین حسن این کار حذف چک از معاملات است و ما ارتباط مستقیمی بین مشتریان بانک و تامین کنندگان کلان ایجاد می کنیم.

 معرفی سامانه "تی بی پلاس" در الکامپ

سامانه تی بی پلاس با ایجاد شبکه منحصربفرد، شرایط تسهیل شده ای از خرید را در اختیار فروشندگان کالا و خدمات قرار می دهد. در این سامانه تامین کنندگان محصول با ایجاد حسابهای کاربری می توانند مشتریان کلان خود را به بانک معرفی و از طریق شعب بانک، امکان دریافت اعتبار جهت خرید اعتباری را برای آنها مهیا کنند.

این محصول  برای اصناف مختلف و درجهت مدیریت تعاملات اعتباری بین تامین کننده محصولات و مشتریان آنها راه اندازی شده و به این وسیله زنجیره پرداخت اعتباری در اصناف مختلف تکمیل می شود، از جمله مزایای این طرح می توان به حذف کامل چک از چرخه مبادلات و کاهش هزینه‌های مالی در صنایع مختلف اشاره کرد. این سامانه برای نخستین بار در الکامپ معرفی شد.

رضا محمدی معاون توسعه کسب و کار شرکت ایران کیش با اشاره به مزیت های این سامانه در مدیریت ارتباطات کلان (B2B) گفت : دراین پلتفرم قابلیتی برای مشتریان بانکی ایجاد شده است تا از تولید کنندگان و تامین کنندگان کلان کالاها اجناس به صورت قسط و اعتباری خریداری شود. بزرگترین حسن این کار حذف چک از معاملات است و ما ارتباط مستقیمی بین مشتریان بانک و تامین کنندگان کلان ایجاد می کنیم. بدین ترتیب هم مشتری از بابت اینکه جنس خودش را از تامین کننده معتبر می گیرد خیالش راحت است و هم تامین کننده و فروشنده که جنسش را در قالب تسهیلات و اعتبار به فردی می فروشد از باز پرداخت اقساط خیال آسوده دارد.  

وی افزود: فردی که از تی بی پلاس استفاده می کند با مراجعه به سیستم، اعتبار سنجی شده و بر اساس اعتبار سنجی صورت گرفته، تضامین خودش را به بانک ارائه می دهد و در این سامانه می تواند اقدام به خرید اعتباری کند

در حال حاضر این سامانه در حوزه فروش محصولات تلفن همراه فعالیت خود را آغاز کرده و بزودی مجموعه های دیگری به این سامانه اضافه می شوند تا تی بی پلاس ، پلتفرم کاملی باشد و مشتریان بانکی بتوانند اکثریت نیازهای خودشان را در این محیط فراهم کنند. ایران کیش بحث فنی و درگاه واسطی که تمام شرکت ها می توانند در این پلتفرم سایت های خودشان را خیلی راحت طراحی کنند و مبتنی بر پرداخت اقساط باشد را فراهم کرده است .

وی تاکیدکرد: بازپرداخت اقساط نیز  توسط بانک تجارت تضمین شده و به صورت خودکار در موعد مقرر انجام می پذیرد و در نتیجه این فرآیند برنامه ریزی، گردش و مراودات مالی تامین کننده و مشتری را تسهیل خواهد کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied