شمانیوز
شما نیوز

شهروند

دیدار دبیر هئیت مرکزی گزینش شهرداری تهران با کارکنان شرکت شهروند

محمد شوریابی نماینده شهردار و دبیر هیئت مرکزی گزینش شهرداری تهران روز سه‌شنبه ۳۰ خردادماه با مدیرعامل، معاونین، مدیران و جمعی از کارکنان شرکت شهروند دیدار و گفتگو کرد.

دیدار دبیر هئیت مرکزی گزینش شهرداری تهران با کارکنان شرکت شهروند

به گزارش روابط‌ عمومی شرکت شهروند، این دیدار صمیمانه در محل ساختمان اداری شماره ۲ شرکت شهروند برگزار شد و طی آن محمد شوریابی ضمن گفتگو و تبادل نظر با کارکنان از نزدیک در جریان نظرات، دغدغه‌ها و پیشنهادات آنان قرار گرفت.

 دبیر هیئت مرکزی گزینش شهرداری تهران در این جلسه ضمن تبریک سالروز ازدواج آسمانی امام علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) و اهمیت جایگاه خانواده افزود: با توجه به ذات خدمات‌رسانی فروشگاههای شهروند و لزوم فعالیت در ساعات کاری طولانی، رسیدگی به امور خانواده و رضایتمندی کارکنان از جمله مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

شوریابی سازمان گزینش شهرداری تهران را مجموعه نظارتی عنوان کرد که دارای قانون مصوب است و ادامه داد: شایسته‌گزینی، استعدادیابی و بکارگیری نیروهای زبده و کاربلد برای ما حائز اهمیت بالایی است و از طرفی ارزشیابی کارکنان نیز به عنوان معیاری برای شایسته‌پروری و ارتقاء سرمایه انسانی موجود در شهرداری تهران تا کنون موثر واقع شده است.

نماینده شهردار تهران با تاکید بر صیانت از کارکنان و کارکرد موثر مجموعه‌های نظارتی گفت: پیشگیری از وقوع هرگونه تخلف، می‌تواند اثربخشی بیشتری داشته باشد و به طور حتم سیستم نظارتی قوی، مانع از بروز تخلف خواهد شد.

شوریابی با بیان اینکه در گزینش، تصمیمات  در قالب نظر شورایی اتخاذ می‌شود، افزود: علاوه بر استفاده از آخرین متدهای ارزیابی و بهره‌برداری از  سامانه‌ها و روش‌های هوشمند و نظارت بر نحوه عملکرد مصاحبه‌گران گزینش تا به حال نتایج کارآمد و خوبی به دست آمده است.

در ادامه جلسه مدیرعامل شرکت شهروند با ارائه گزارشی در خصوص عملکرد و نحوه خدمات‌رسانی این شرکت گفت: طی سال‌های گذشته با تغییرات مدیریتی متعدد نوعی سردرگمی در مجموعه وجود داشت که خوشبختانه با تمهیدات انجام شده در حال حاضر به سکون و پایداری که لازمه توسعه کسب‌و‌کار است رسیده‌ایم.

قربانیان با اشاره به مدیریت و کاهش هزینه نیروی انسانی شهروند، از بازنشستگی بیش از ۲۷۰ نفر از کارکنان این مجموعه خبر داد و گفت: از سال گذشته تاکنون علاوه بر حل و فصل برخی پرونده‌های حقوقی و بازپس گیری برند شهروند، یازدهمین فروشگاه جدید طی یکسال اخیر در حال تجهیز است و به زودی شاهد توسعه خدمات‌دهی شهروند در خارج از پایتخت خواهیم بود و قطعا این مسیر روشن به همت مدیران و کارکنان این مجموعه رقم خورده است.

مدیرعامل شرکت شهروند همچنین با اشاره به لزوم تبدیل وضعیت شغلی کارکنان ساعتی گفت: یکی از مشکلات ما بالارفتن سن خدمتی کارکنان و بازنشستگی قریب‌الوقوع آنان در سال‌های آتی است، امیدواریم تدابیر لازم صورت پذیرد تا نیروهای ساعتی که سنوات کاری بالایی هم دارند و در عین حال از مدارج علمی و سوابق کاری خوبی نیز برخوردارند، تبدیل وضعیت شده و جایگزین نیروهایی باشند که از مجموعه خارج خواهند شد.

وی با بیان اینکه کارکنان شهروند از ساعات ابتدایی صبح تا ساعات پایانی شب و در فروشگاه بیهقی به صورت شبانه‌روزی به شهروندان خدمات‌رسانی می‌نمایند خاطر نشان کرد: با وجود این حجم از فعالیت، شرکت شهروند نیز تابع محدودیت‌های پرداختی ابلاغی از سوی شهرداری تهران است؛ با این وجود درراستای توجه بیشتر به معیشت و انگیزه‌ بخشیدن به کارکنان که از سرمایه‌های اصلی شرکت شهروند محسوب می‌شوند برنامه‌های متعدد رفاهی، فرهنگی و آموزشی برگزار می‌شود تا از این طریق مسیر توسعه و بهبود روند خدمات‌رسانی هموارتر گردد.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied