شمانیوز
شما نیوز

ایران کیش

نوآوری در محصولات تراکنشی ایران کیش شتاب گرفته است

محصولات نرم افزاری شرکت کارت اعتباری ایران کیش قابل اتکا، نوآور، نماد بارز خلاقیت و کامل هستند.

نوآوری در محصولات تراکنشی ایران کیش شتاب گرفته است

مریم خیری رئیس گروه سرمایه گذاری و تولید صنایع نرم افزار وزارت صمت ضمن بیان این مطلب با اشاره به اینکه ایران کیش از نظر ارزیابی فنی تمام مستندات را رعایت کرده و جزو شرکت های برتر در تولید نرم افزار بوده است گفت: نه تنها رشد این شرکت در شاخصه های نرم افزاری مثبت بوده است بلکه محصولات تولیدی ایران کیش نیز دراین چارچوب محصولات قابل اتکا، نوآور و کاملی است و خلاقیت در آن ریشه دارد و شتاب گرفته است.

وی افزود: شرکت ایران کیش به عنوان شرکت های برتر وزارت صمت برگزیده شده و یکی از اهداف اصلی که ما از انتخاب چنین شرکت هایی داریم، بها و توجه به تولیدات نرم افزاری است. تولید نرم افزار به عنوان پایه صنعت امروز، امر بسیار مهمی است که در ده سال اخیر با جدیت بیشتری دنبال شده است.

خیری گفت: صنعت نرم افزار یک صنعت قابل رشد است و در دنیا ثابت شده که این صنعت با صنایع بزرگ مانند نفت و پتروشیمی برابری می کند.

رئیس گروه سرمایه گذاری و تولید صنایع نرم افزار وزارت صمت در مورد تلاش های این وزارت خانه درتشویق شرکت های مرتبط با حوزه نرم افزاراظهار کرد: تلاش داریم با قدردانی از شرکت های برتر این حوزه، زمینه رشد تمام شرکت های کشور را فراهم کنیم تا بلکه روزی بتوانیم حتی صادرات نرم افزار نیز داشته باشیم.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied