شمانیوز
شما نیوز

جانشین مدیرعامل فناپ‌زیرساخت در گفت‌وگو با شمانیوز تشریح کرد:

در چشم‌انداز آینده از اپراتور به هاب صنعت هوشمند گذار می‌کنیم

جانشین فناپ زیرساخت ویژگی‌ها و آینده‌نگاری این شرکت را تشریح کرد.

در چشم‌انداز آینده از اپراتور به هاب صنعت هوشمند گذار می‌کنیم

داور نظری، جانشین مدیرعامل شرکت فناپ زیرساخت در توسعه و فناوری در گفت‌وگو با خبرنگار شمانیوز، با اشاره به اهم فعالیت‌های تخصصی این شرکت اظهار کرد: فناپ زیرساخت یک مجموعه‌ای است که در حوزه یکپارچه‌سازی زیرساخت‌های فناوری اطلاعات در سال ۹۶ تأسیس شد و نیز از سال ۱۴۰۱ به حوزه صنعت هوشمند وارد شد. 

وی افزود: بخش صنعت هوشمند این شرکت در سه بخش؛ «معدنکاری دیجیتال»، «انرژی» و «سلامت» فعالیت دارد. در حوزه معدنکاری دیجیتال دارای پلتفرم ERP، رایانش ابری و همچنین اینترنت اشیا صنعتی هستیم.

این مدیر و کنشگر حوزه هوشمندسازی صنعتی با بیان اینکه این شرکت، طراحی و اجرای زیرساخت‌های فناوری اطلاعات هلدینگ صنعتی و معدنی میدکو را برعهده دارد، گفت: در ۱۷ سایت و هفت شرکت متعلق به هلدینگ میدکو، ERP معدنی شرکت فناپ زیرساخت در حال سرویس‌دهی و فعالیت است.

وی درباره چشم‌انداز ترسیم‌شده برای شرکت فناپ زیرساخت گفت: ماموریت ما در فناپ زیرساخت نقش‌آفرینی بعنوان اپراتور صنعت هوشمند است و علاقه داریم در چشم‌انداز آینده به هاب صنعت هوشمند تبدیل شویم و از تمامی خدمات و سرویس‌های ابری مرتبط با تحول دیجیتال پشتیبانی کنیم.

جانشین مدیرعامل شرکت فناپ زیرساخت گفت: ما یک مجموعه‌ای هستیم که برای ارائه راهکارهای مبتنی بر تحول دیجیتال در حال ارائه مشاوره‌ در صنعت هستیم و از سوی دیگر، در حوزه راه‌حل‌های فناورانه سرمایه‌گذاری‌هایی انجام داده‌ایم از جمله در حوزه هوش مصنوعی و اینترنت اشیا، ERP و رایانش ابری دارای محصولاتی هستیم و بطور کلی مزیت شرکت فناپ زیرساخت این است که محصولاتش مبتنی بر واردات از کشورهای دیگر نیست و توسعه این محصولات توسط متخصصین و جوانان بهترین دانشگاهای داخل کشور است.

.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied