شمانیوز
شما نیوز

بانک ملی ایران

تقویت همکاری های بانک ملی ایران و سازمان بهزیستی کشور با امضای تفاهمنامه همکاری

تفاهمنامه همکاری بانک ملی ایران و سازمان بهزیستی کشور با حضور مدیر عامل بانک و رئیس این سازمان امضا شد.

تقویت همکاری های بانک ملی ایران و سازمان بهزیستی کشور با امضای تفاهمنامه همکاری

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر ابوالفضل نجارزاده  در این مراسم با تاکید بر اعتقاد عمیق بانک ملی ایران به ایفای نقش در حوزه مسئولیت های اجتماعی،گفت: این بانک بخشی از منابع اختصاصی خود را در راستای ایفای نقش در حوزه مسئولیت های اجتماعی قرار داده و در این راستا به سازمان بهزیستی که متولی امور بخش مهمی از اقشار آسیب پذیر از جمله معلولان و افراد ناتوان است،سهم ویژه ای را اختصاص داده و تکالیف مربوطه خود  را در این زمینه  انجام   می دهد.

وی افزود:کارکنان بانک ملی ایران در بخش مسئولیت های اجتماعی مشارکت گسترده ای دارند و به طرق مختلف در امور خداپسندانه و در جهت منافع اقشار آسیب پذیر،مشارکت می کنند که از این ظرفیت مهم می توان در جهت ارائه خدمات به مددجویان بهزیستی،استفاده کرد.

مدیر عامل بانک ملی ایران با ابراز خوش بینی نسبت به تاثیر مثبت عملکرد سازمان بهزیستی در کاستن  مشکلات مددجویان تحت پوشش، گفت:بانک ملی ایران برای تحقق این هدف با همه توان در کنار سازمان بهزیستی است و از همه ظرفیت ها برای ایفای تعهدات تکلیفی و قانونی مربوط به سازمان بهزیستی  استفاده می کند.

علی محمد قادری معاون وزیر کار و امور اجتماعی و رئیس سازمان بهزیستی کشور نیز در این مراسم ضمن قدردانی صمیمانه از تلاش های بانک ملی ایران برای پرداخت تسهیلات تکلیفی مربوط به این سازمان،گفت:بسیاری از موفقیت ها و درخشش های سازمان بهزیستی کشور در عرصه های مختلف با حمایت و پشتیبانی همه جانبه بانک ملی ایران محقق شده است.

وی ادامه داد: عملکرد بانک ملی ایران در ارائه ارز اربعین،حذف دلار  و جایگزینی دینار عراق با آن و استفاده از ظرفیت های بی نظیر پیامرسان بله در ارائه خدمات به زوار، یک کار ستودنی و بی نظیر بود.

قادری بیان کرد:زمینه های همکاری میان بانک ملی ایران و سازمان بهزیستی بسیار گسترده است و می توان از این ظرفیت های بزرگ برای تامین اهداف  بانک و سازمان، استفاده مطلوب کرد.

وی ابراز امیداواری کرد که از ظرفیت های پیامرسان بله در جهت معرفی برنامه های سازمان بهزیستی به کاربران و پیاده سازی طرح های سازمان از طریق این پیامرسان،استفاده مطلوبی شود.

محمد رضا محمودپناه عضو هیات عامل و معاون بانکداری جامع نیز در این مراسم با تشریح بخش های مختلف این تفاهمنامه، گفت:محور  اصلی این تفاهمنامه ایجاد بسترهای الکترونیکی برای جمع آوری مشارکت های مردمی در جهت  توانمند سازی افراد دارای معلولیت و نیازمندان تحت پوشش سازمان با محوریت اشتغالزایی و ازدواج است که  از طریق تسریع در جذب وام قرض الحسنه تخصیصی به سازمان، محقق می شود.

محمودپناه تاکید کرد:بانک ملی ایران برای کاستن از آلام و دردهای مددجویان سازمان بهزیستی مصمم است و در این راستا همکاری گسترده ای را با سازمان بهزیستی در قالب این تفاهمنامه خواهد داشت.

محمود خادمیان رئیس صندوق پس اندز ملی ایران نیز در این مراسم با ارائه گزارشی از عملکرد بانک در بخش مسئولیت های اجتماعی، گفت: در سال گذشته میزان تسهیلات تکلیفی در نظر گرفته شده برای  بانک ملی ایران در بخش اشتغالزایی  15 هزار میلیارد ریال بوده است که با پرداخت 12 هزار میلیارد ریال، 80 درصد تکالیف در این بخش انجام شده است.

وی در پایان سخنان خود افزود: در سال جاری نیز پنج هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی برای اشتغالزایی مددجویان بهزیستی در نظر گرفته شده است که  تا کنون با ابلاغ پرداخت دو هزار و 625 میلیارد ریال از این تسهیلات،دو هزار و 308 مددجو از آن استفاده کرده اند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied