شمانیوز
شما نیوز

بانک آینده

برگزاری همایش مدیران ارشد بانک آینده و رؤسای شعب سراسر کشور

بهمن اسکندی، مدیرعامل بانک از رؤسا و سرمایه ‌انسانی فعال در شعب، به‌عنوان مهم‌ترین نقش‌آفرینان بانک یاد کرد که در صورت هم‌سویی و رعایت مسیرهای سیاست‌گذاری کلان، موجبات موفقیت بانک را فراهم خواهند ساخت. ایشان در ادامه با اشاره به نقش مؤثر سرمایه ‌انسانی در ارتقا و تثبیت […]

برگزاری همایش مدیران ارشد بانک آینده و رؤسای شعب سراسر کشور

در این گردهمآیی، بهمن اسکندی، مدیرعامل بانک از رؤسا و سرمایه ‌انسانی فعال در شعب، به‌عنوان مهم‌ترین نقش‌آفرینان بانک یاد کرد که در صورت هم‌سویی و رعایت مسیرهای سیاست‌گذاری کلان، موجبات موفقیت بانک را فراهم خواهند ساخت. ایشان در ادامه با اشاره به نقش مؤثر سرمایه ‌انسانی در ارتقا و تثبیت جایگاه هر مجموعه اظهار داشت: با انگیزه و همت همه همکاران و برنامه‌ریزی منسجم‌ قطعاً می‌توان به موفقیت دست یافت. در همین راستا، ستاد موظف است؛ امکانات و برنامه همه‌جانبه‌ای را در اختیار همکاران صف قرارداده و با همت بالاتر در خدمت و پشتیبان صف باشد.

ایشان جذب منابع و مولد سازی دارایی‌ها را از جمله فعالیت اصلی بانک آینده دانست و بر بهره‌گیری از این ظرفیت بانک، تأکید نمود. وی در ادامه ضمن بررسی گزارش روند منابع بانک طی ۱۰ سال گذشته، تصریح کرد که عملکرد بانک آینده در تمامی این سال‌ها با رشد منابع همراه بوده که به یاری خداوند متعال و همت عالی همکاران، این روند همچنان ادامه خواهد داشت.

بهره‌گیری از رویکرد «مشکل‌محور» و «فرصت‌محور» (به‌ترتیب با نگاه به گذشته و آینده)، توسعه و بهینه‌سازی شبکه شعب، استقلال مالی و مدیریتی شعب، اجرای مدل‌های نوین مشتری‌مداری، بازاریابی و فروش، توجه به شایسته‌سالاری و جانشین‌پروری، بهبود سلامت جسمی و روحی سرمایه ‌انسانی، نهادینه‌سازی فرهنگ توسعه در بانک و توجه به وضعیت ارتقای شغلی و معیشتی و آینده کارکنان از جمله مباحثی بود که بهمن اسکندی مدیرعامل بانک آینده به تفصیل در خصوص آنها صحبت کرد.

در این همایش، مجتبی کحالی، رئیس هیأت‌مدیره طی سخنانی با اشاره به تدوین استراتژی بانک، مواردی هم‌چون برنامه‌ریزی، هدف‌گذاری، بهره‌گیری از نیروی متخصص و ابزار لازم، تعهد و هم‌دلی را از جمله ویژگی‌های یک سازمان موفق دانست که در این میان، هم‌دلی، هماهنگی و تعهد سرمایه ‌انسانی را از مهم‌ترین عوامل موفقیت بر شمرد.

علی جباری، نایب رئیس هیأت‌مدیره نیز نقش رؤسای شعب را در تحقق اهداف سازمانی بسیار مؤثر خواند که به پشتوانه ایجاد فضای هم‌دلی، قادر خواهند بود به درستی از نام و برند بانک آینده، صیانت کنند و این مهم را به سرمایه‌انسانی و متعاقباً به مشتریان انتقال دهند.

در ادامه محسن خوارزمی، در سه بخش با محورهای افزایش انگیزه در کارکنان، اهمیت بازاریابی و ستاد مدیریتی و عملیاتی طرح جذب منابع «همت آینده»، توضیحاتی را بیان کرد. ایشان در بخش نخست، بیان کرد: نیروی انسانی موتور محرک سازمان‌ها است و با استفاده صحیح از این منابع ارزشمند می‌توان بازدهی آن را به مراتب افزایش داد. افزایش انگیزه کارکنان، سوخت این موتور محرک می‌باشد.

وی در بخش دوم صحبت‌های خود، درباره احترام، حس کمک کردن و هم‌درد بودن با مشتری مطالبی را عنوان کرد و توضیحاتی نیز درباره بازارداری، بازارسازی و بازاریابی ارائه کرد.

خوارزمی در بخش سوم سخنان خود به معرفی، اهداف، وظایف و اعضای ستاد طرح جذب منابع «همت آینده» اشاره و بر اهمیت جذب منابع و ضرورت تحقق اهداف آن تأکید کرد.

عضو هیأت‌مدیره بانک آینده، در بخش دیگری از سخنان خود، هم‌دلی را بسترساز موفقیت معرفی کرد و افزود: در راستای حرکت بسیار عظیم و سترگ برای خدمت به ۸۵ میلیون ایرانی، باید هم‌دل شویم و در این مسیر، هر فردی که مسئولیت می‌پذیرد باید نگاه رهبری داشته باشد.

علی‌اکبر عابدینی، عضو هیأت‌مدیره با اشاره به فراز و نشیب‌های پیموده شده طی ۴ سال گذشته، بر احیای پرقدرت بانک آینده تأکید کرد و از هماهنگی و هم‌دلی اعضای هیأت‌مدیره در راستای دست‌یابی به این مهم خبر داد و با اشاره به نقش مهم همکاران شعب و تقویت و ارتقای ذهنیت صف، بر عملیاتی ‌شدن این هم‌دلی تأکید کرد.

نادر خواجه حق‌وردی، معاون امور شعب و بازاریابی نیز گزارش مبسوطی را در خصوص وضعیت شعب سراسر کشور در قالب شاخص‌های متنوع و فراگیر ارائه نمود.

در ادامه این همایش طی مراسمی از شعبان مرادی، رئیس هیأت مدیره و سرپرست سابق و اعضای هیأت‌مدیره سابق بانک آینده، تقدیر به‌عمل آمد.

آیین رونمایی از طرح تجهیز منابع «همت» آینده توسط مدیرعامل و اعضای هیأت‌مدیره و نیز قرائت میثاق‌نامه توسط حمید‌رضا زارعیان رئیس شعبه دروس- هدایت، به نمایندگی از روسای شعب بانک آینده در راستای دستیابی به اهداف متعالی بانک و تجدید عهد و پیمان با مدیرعامل و اعضای هیأت‌مدیره از دیگر بخش‌های این همایش بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied