شمانیوز
شما نیوز

شهروند

تقدیر از بانوان و مادران فداکار شرکت شهروند

​داود قربانیان، مدیرعامل شرکت شهروند، به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و هفته گرامیداشت مقام زن، از بانوان و مادران فداکار این شرکت قدردانی کرد.

تقدیر از بانوان و مادران فداکار شرکت شهروند

به گزارش روابط عمومی شرکت شهروند، مراسم تقدیر از بانوان این شرکت روز چهارشنبه ۱۳ دی‌ماه با حضور معاونین و مدیران و جمعی از بانوان فروشگاهی و ستادی شاغل در شهروند برگزار شد. این مراسم با حضور مادران، خواهران و فرزندان معظم شهدا، همچنین پرفرزندترین، جوان‌ترین و مسن‌ترین مادر، مادران دارای فرزند معلول و بانوانی که با وجود بیماری صعب‌العلاج خود در خدمات‌رسانی به شهروندان کوشا و از این منظر شایسته تقدیر هستند، برگزار شد.

مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند، در این مراسم به نقش موثر بانوان در مشتری مداری و تکریم شهروندان تاکید کرد و تحولات درون‌زا و توسعه خدمات این شرکت را به عنوان یکی از مهم‌ترین اهداف مدیریت مجموعه شهری تشریح کرد.

داود قربانیان با اشاره به اینکه مشتری اصلی خدمات فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند، خانواده‌ها با سلایق مختلفی هستند و خرید و مایحتاج خانواده برعهده زنان و مادران است، خاطرنشان کرد: درحال حاضر بخش زیادی از عملیات تامین کالا در شرکت شهروند توسط کارکنان خانم انجام می‌شود و به دلیل شناخت بهتر این گروه همکاران از نیاز و خواسته‌های مشتری، در حوزه تامین کالا و مایحتاج شهروندان جایگاه خوب و مطلوبی داریم.

مدیرعامل شرکت شهروند با اشاره به نقش موثر بانوان در اصلی‌ترین حوزه عملیاتی فروشگاه‌ها در جایگاه صندوقداری و فروش کالاها، از ایشان تقدیر کرد. وی با بیان اینکه حضور مداوم این گروه از همکاران همراه با خوشرویی در ارتباط مستقیم با شهروندان تاثیر بسزایی در مشتری مداری دارد، به صورت نمادین ضمن تقدیر از این گروه از همکاران، به تعدادی از صندوقداران خانم به قید قرعه هدایایی تقدیم شد.

مدیرعامل شرکت شهروند در ادامه با اشاره به سیاست‌گذاری‌های کلان مدیریت شهری برای الگو شدن شهر تهران افزود: این اهداف در قالب چهار تحول درون‌زا، سخت‌افزاری و کالبدی، نرم‌افزاری و روحی و تحول فناورانه است و شرکت شهروند نیز که همواره دغدغه ارتقای خدمت‌رسانی به شهروندان و تامین رضایتمندی بیشتر آنان را دارد، تلاش می‌کند این چهار محور تحولی را با توجه به ظرفیت‌های موجود پیاده‌سازی و عملیاتی کند.

وی با اعلام اینکه در حوزه تحول درون‌زا، شرکت شهروند با توسعه خدمات و شعب خود، رشد خوبی داشته تصریح کرد: طی دوسال گذشته با تحولات صورت گرفته، علاوه بر حل و فصل شدن بخش زیادی از پرونده‌های حقوقی و بازگشت برند شهروند، ساماندهی وضعیت سرمایه انسانی این شرکت، راه‌اندازی بیش از ۱۱ فروشگاه جدید، مقدمات بورسی شدن این مجموعه نیز فراهم شده و امیدوارم این تحولات درون‌زا ادامه پیدا کند و از شهروند به عنوان یک نهاد اقتصادی بورسی و نشان ملی یادشود تا برای ایندگان منشا خیر و برکت باشد.

قربانیان همچنین با ضروری دانستن تحول سخت‌افزاری در کنار هوشمندسازی در مجموعه شهروند گفت: در حوزه فناورانه در آستانه کلیدزدن تحول ویژه‌ای در فروش مجازی شهروند هستیم. همچنین بخش زیادی از ابنیه، اماکن و ساختمان‌های فروشگاه‌های شهروند طی دو سال گذشته با تکیه بر توان داخلی بازسازی و نوسازی شده است. علاوه بر این با ایجاد مدیریت سیستم‌ها و روش‌ها، حرکت شهروند را دائما بازنگری می‌کنیم تا در فضای اقتصادی حال حاضر نقش‌آفرین باشیم.

گفتنی است، در پایان این مراسم داود قربانیان با امضای نمادین قرارداد تبدیل وضعیت استخدامی کارکنان ساعتی به قرارداد در راستای قدردانی از زحمات و تلاش‌های بانوان، با اهدای شاخه گل به تعدادی از بانوان شاغل در بخش‌های مختلف ستادی نیز قدردانی کرد

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied