شمانیوز
شما نیوز

مدیرعامل شرکت شهروند:

طی ۲ سال گذشته ۱۲ فروشگاه به ناوگان خدمات‌رسانی شهروند اضافه شده است.

مدیرعامل شرکت شهروند گفت: در حوزه کالبدی و سخت افزاری توسعه فروشگاه‌های شهروند در دستور کار قرار گرفته است، طی ۲ سال گذشته ۱۲ فروشگاه به ناوگان خدمات‌رسانی شهروند اضافه شده است؛در راستای تحول سخت‌افزاری و کالبدی همه تلاش خود را می‌کنیم تا توسعه شهروند را محقق نماییم.

 طی ۲ سال گذشته ۱۲ فروشگاه به ناوگان خدمات‌رسانی شهروند اضافه شده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت شهروند، داود قربانیان در جلسه هم‌اندیشی مدیران شرکت شهروند با تاکید بر اینکه هم اکنون در حوزه تحولی شهر تهران اقدامات خوبی صورت گرفته است، اظهار داشت: در دستور کار مدیریت شهری تهران، تحول نرم افزاری و روحی، ساختار شهرداری را به سمت و سویی سوق داده است که مردم از طرق فناورانه خدمات خود را دریافت کنند، با پیشرفت علم و تکنولوژی و جامعه در حال توسعه و گسترش، لزوم توسعه سخت افزاری در کنار تحول نرم‌افزارانه ضرورت آن را در شهرداری ایجاد کرده تا چهار گام تحولی را مد نظر خود قرار دهند.

 مدیرعامل شرکت شهروند با اشاره به اینکه مجموعه بزرگ شهروند نیز ارکان سیاست‌گذاری خود را با تحول درون زا در حوزه خدمات شهری تنظیم نموده است بیان داشت: در این حوزه سیاست‌ها، چشم‌انداز و مأموریت مجموعه شهروند بازنگری شده است، مطالعات استراتژیک در حوزه معاونت برنامه‌ریزی این شرکت انجام و راهبرد شهروند بر همین اساس تدوین شده است.

 وی افزود: درتحول درون‌زا نیز با تدوین مقررات جامع، افزایش تعاملات درون سازمانی، بازنگری سیاست‌های موجود و ... شاخص‌های تحقق لازم را در شهروند احیا نمودیم.

 داود قربانیان ادامه داد: تحول فناورانه چهارمین رویکرد تحولی شهرداری تهران در شهروند پیاده‌سازی شده و بر همین اساس تا کنون تعداد فروشگاه‌های اینترنتی شهروند از ۳ شعبه به ۲۵ شعبه با قابلیت فروش، تامین و تحویل کالا در بستر مجازی به شهروندان افزایش یافته است. 

وی افزود: با توجه به اینکه تحول فناورانه و دانش بنیان مبنای کار و توسعه خدمات ما در ارکان مختلف شهروند است، این محور در بازنگری و ارتقاء سیاست‌های تامین کالا و تصمیم‌گیری‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ در همین راستا با بهره‌گیری حداکثری از قابلیت‌های فناورانه در حوزه عملیات بازرگانی و مالی حرکت می‌کنیم.

قربانیان گفت: در حوزه سفارش‌گذاری کالا از نرم‌افزارهای هوشمندی استفاده می‌کنیم که اطلاعاتی در خصوص سوابق گذشته مشتری، رفتار خرید و خواست مشتریان ارائه می‌کند و می‌تواند در ارتقا خدمات به مشتریان شهروند موثر باشد.

 مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند در ادامه با اشاره به برگزاری فروش‌های ویژه و مناسبتی شهروند تصریح کرد: با هدف ارتقا سطح رضایتمندی مشتریان، طی ۲ سال گذشته جشنواره‌ها و فروش‌های ویژه بسیاری را برگزار کردیم، در واقع شهروند تامین کننده و عرضه کننده بسیاری از کالاهای تنظیم بازار درشهر تهران است و خدمات ارزشمند و بی منتی را به شهروندان عرضه می‌کند.

قربانیان گفت: علاوه بر این با تحول در فضای کسب و کار توسعه خدمات اقساطی و اعتباری برای خانواده شهرداری تهران و سایر سازمان‌ها نیز در این مدت انجام شده و با استقبال خوبی هم همراه شده است.

مدیرعامل شرکت شهروند در ادامه افزود: شهروند در مسیری قرار گرفته که با استفاده از مدل‌های جدید عملیات فروش و حوزه‌های مشارکتی با شهرداری‌ها و صاحبان سرمایه می‌تواند در سال‌های آینده فروشگاه بزرگ تامین و عرضه کالا برای مردم باشد تا همه هموطنان بتوانند از کالای با کیفیت و قیمت مناسب این مجموعه بهره‌مند شوند.

وی تصریح کرد: شهروند بارها در شرایط بحرانی و کمبود کالا در کنار شهروندان به ویژه برای تامین کالاهای اساسی بوده و در جشنواره‌ها و فروش‌های ویژه مناسبتی در طی سال، رونق بخش سبد خرید مشتریان خود بوده است؛ امیدوارم ارکان جهت‌ساز و استراتژی‌های کلان شهرداری تهران و معاونت مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران که در دستور کار شهروند قرار گرفته، برای شهروند مایه برکت و برای شهرداری یک سرمایه ارزشمند بشود.


 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied