شمانیوز
شما نیوز

برانکو

برانکو در یک قدمی پرسپولیس | برانکو به پرسپولیس می آید

اینطور که به‌ نظر می‌رسد در عمان رشته کار از دست مربی کروات خارج شده است.

برانکو در یک قدمی پرسپولیس | برانکو به پرسپولیس می آید

به گزارش شمانیوز: کمتر کسی تصور می‌کرد تیم ملی عمان در دومین گام از جام ملتهای آسیا حریف تایلند هم نشود و به نتیجه مساوی مقابل این تیم بسنده کند. چنین اتفاقی اما رخ داد و ۲تیم بعد از ارائه یکی از سردترین مسابقات جام، با تساوی بدون گل به کارشان پایان دادند. طبیعتا این نتیجه برای تایلند مطلوب بود. آنها ۴ امتیازی شدند و شانس بسیار زیادی برای صعود پیدا کردند. عمان اما بعد از شکست مقابل عربستان، حالا فقط یک امتیاز دارد و روز آخر ضمن پیروزی بر قزاقستان، باید چشم به سایر معادلات بدوزد تا شاید بتواند به دور بعد صعود کند.

شکست دقیقه نودی مقابل عربستان در روز اول اگرچه روی کاغذ نتیجه بدی به‌نظر نمی‌رسید اما برانکو را تحت فشار قرار داد چرا که اولا این تیم بازی برده را باخته بود و ثانیا نمایش بیش از حد دفاعی و حتی توأم با ترس عمانی‌ها هواداران را راضی نمی‌کرد. این فشارها اما پس از تساوی بدون گل با تایلند به حداکثر رسید و بسیاری از هواداران فوتبال در عمان خواهان اخراج این مربی شدند. عمانی‌ها به‌خصوص در توییتر یک محاکمه بی‌رحمانه برای ایوانکوویچ ترتیب دادند و حتی بی‌آنکه منتظر بازی آخر و سرنوشت صعود بمانند، مربی کروات را به باد حمله گرفتند.

برانکو روی نیمکت تیم ملی عمان شروع خوبی داشت و در مسابقات انتخابی جام‌جهانی نتایج آبرومندانه‌ای به‌دست آورد؛ مخصوصا زمانی که ژاپن را در خاک حریف شکست داد. با این حال در ادامه، کار برای این مربی چندان خوب پیش نرفته است. نتایج عمان در مسابقات دوستانه قبل از جام ملت‌ها مطلوب نبود؛ مخصوصا مسابقه‌ای که آنها ۴گل از آمریکا خوردند. استارت تیم در قطر هم قابل دفاع نیست و در این میان به‌نظر می‌رسد مذاکرات بی‌پروای ایوانکوویچ با مدیران پرسپولیس نیز به خشم عمومی علیه او دامن زده باشد. هر چه هست، برانکو این روزها لبخند همیشگی‌اش را بر لب ندارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied