شمانیوز
شما نیوز

برانکو

برانکو و لوپز در هیات مدیره پرسپولیس موافق و مخالف دارند

تلاش‌ها برای انتخاب سرمربی جدید پرسپولیس همچنان ادامه دارد.

برانکو و لوپز در هیات مدیره پرسپولیس موافق و مخالف دارند

به گزارش شمانیوز: امشب قرار است جلسه مهم هیات مدیره باشگاه پرسپولیس برای روشن شدن وضعیت سرمربی این تیم برگزار شود تا وضعیت جانشین یحیی گل‌محمدی در این تیم مشخص گردد. در این بین نام‌های گوناگونی هم مطرح شده اما گفته می‌شود برانکو ایوانکوویچ، اوسمار ویرا و پاکو لوپز ۳ مربی مد نظر مدیران پرسپولیس برای نشستن روی نیمکت این تیم هستند.

درباره برانکو اما گفته می‌شود که برخی از اعضای هیات مدیره با مطرح شدن نام او مخالفت ‌هستند چرا که پیش از این یک عضو هیات مدیره و مدیرعامل پرسپولیس به صورت جداگانه با او در امارات و قطر مذاکره کردند اما برانکو در هر دو جلسه پاسخ منفی داد. این موضوع باعث شده تا برخی از اعضای هیات مدیره این اقدام برانکو را به نوعی بی‌احترامی به این باشگاه قلمداد کنند و بگویند که با گزینه شدن این مربی کروات موافق نیستند! هر چند که برانکو پایگاه خوبی بین هواداران پرسپولیس دارد و از محبوبیت زیادی برخوردار است.

از طرف دیگر اوسمار ویرا در دو بازی تدارکاتی پرسپولیس مقابل چادرملو و پیکان ۲ برد به دست آورده و گفته می‌شود یکی از گزینه‌های هدایت پرسپولیس در نیم فصل دوم است! این ۲ برد باعث شده تا در هیات مدیره پرسپولیس ویرا شانس خوبی برای جانشینی گل‌محمدی داشته باشد!

مربی بعدی پاکو لوپز است که این مربی اسپانیایی با پرسپولیس توافقات خوبی داشته اما در جزئیات هنوز مسائلی وجود دارد که باید برطرف شود. این مربی در هیات مدیره موافقان و مخالفن خودش را دارد.

حالا باید دید که در نهایت کدام گزینه به عنوان جانشین گل‌محمدی انتخاب خواهد شد هرچند که قرار است در جلسه امشب به مدیرعامل باشگاه اختیار تام داده شود تا هرچه زودتر تکلیف سرمربی سرخ پوشان مشخص شود. به نظر می‌رسد در صورت انتخاب سرمربی جدید. این مربی خارجی (به جز ویرا) در اردوی پرسپولیس در دبی حضور پیدا کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied