شمانیوز
شما نیوز

آلزایمزر

سرمربی سابق تیم ملی دچار بیماری فراموشی شده است | کی روش مبتلا به بیماری آلزایمر است

آلزایمر باعث اخراج کیروش از قطر شد، این گزارش سایت أوراس الجزایر از دلیل برکناری سرمربی سابق تیم ملی ایران از هدایت عنابی قبل از آغاز مسابقات جام ملت‌های آسیا است. کارلوس کیروش قبل از آغاز جام ملت‌ها به شکل غافلگیرکننده‌ای برکنار شد.

سرمربی سابق تیم ملی دچار بیماری فراموشی شده است | کی روش مبتلا به بیماری آلزایمر است

به گزارش شمانیوز: آلزایمر باعث اخراج کیروش از قطر شد، این گزارش سایت أوراس الجزایر از دلیل برکناری سرمربی سابق تیم ملی ایران از هدایت عنابی قبل از آغاز مسابقات جام ملت‌های آسیا است.

کارلوس کیروش قبل از آغاز جام ملت‌ها به شکل غافلگیرکننده‌ای برکنار شد و تین‌تین مارکس اسپانیایی جانشین مرد پرتغالی شد و عنابی را به دومین قهرمانی آسیا رساند.

کیروش پیشنهاد مربیگری در تیم ملی فوتبال الجزایر را اخیرا رد کرد. رسانه الجزایری می‌نویسد که دلیل اصلی قطع همکاری فدراسیون فوتبال قطر با کیروش قبل از مسابقات حساس آسیایی بیماری فراموشی این مربی پرتغالی بود!

این رسانه عربی می‌نویسد که فدراسیون فوتبال الجزایر هم نباید با این مربی پرتغالی قرارداد امضا کند و او را مربی تیم ملی این کشور کند.

بیشتر بخوانید: آیا در دوران کارلوس کیروش انتقادها و تخریب‌ها کمتر بود؟/ بمب‌افکن‌های فوتبال ایران چه بلایی سر تیم ملی آوردند؟

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied