شمانیوز
شما نیوز

بازنشستگان

میزان عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی مشخص شد

در این خبر به توضیحاتی درباره مبلغ عیدی بازنشستگان لشکری ۱۴۰۳ و مبلغ عیدی فرزند تحت تکفل پرداخته شده است.

میزان عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی مشخص شد

به گزارش شمانیوز: عیدی بازنشستگان علاوه‌بر بعد مالی و کمک به بهبود شرایط معیشتی خانواده‌ها، دارای اهمیت روانی بسزایی است؛ زیرا پرداخت عیدی می‌تواند باعث افزایش رضایت شغلی، انگیزه کاری و حس تعلق کارکنان نسبت به سازمان شود. از سوی دیگر، تاخیر در پرداخت آن یا کاهش سهم عیدی تاثیر منفی بر روحیه کارکنان خواهد گذاشت.جزئیات عیدی بازنشستگان لشکری ۱۴۰۳ به شرح زیر است.

میزان عیدی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی و مبلغ عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی با بیست سال سابقه، معمولا در جلسه بهمن ماه هیات دولت به بحث گذاشته شده و همانند عیدی کارمندان دولت توسط هیات دولت، تصویب و اعلام گردید.

برابر مصوبه هیات وزیران، مبلغ عیدی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی در سال گذشته و مبلغ عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی با بیست سال سابقه، یک میلیون و هشتصد هزار تومان، تعیین و تصویب گردید. همچنین، علاوه بر این میزان، ۵۰۰ هزار تومان برای عائله مندی و به ازای هر فرزند تحت تکفل نیز ۲۰۰ هزار تومان، به مبلغ عیدی اضافه شد. هنوز میزان عیدی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۳ مشخص نشده و به محض اعلام، اطلاع رسانی خواهد گرفت.

عیدی و پاداش آخر سال یکی از حقوقی است که در پایان سال به کارمندان دولت، کارگران، بازنشستگان تامین اجتماعی و بازنشستگان کشوری و لشکری تعلق می گیرد.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied