شمانیوز
شما نیوز

دیدار اعضای هیأت مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز با استاندار همدان

دیدار اعضای هیأت مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز با استاندار همدان

در آستانه برگزاری گردهمایی رؤسای مجامع خیرین مدرسه ساز کشور اعضای مجمع خیرین مدرسه ساز استان همدان با حضور در دفتر استاندار همدان با ایشان گفتگو کردند.

به گزارش شمانیوز وبه نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان همدان ، استاندار همدان در دیدار با هیات مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز استان ضمن بیان اهمیت و جایگاه خیرین در جامعه و ارزش والای سخاوت و انفاق مال گفت: خیرین مدرسه ساز همواره علاوه بر مدرسه سازی مشوق خیرین در دیگر حوزه ها هم هستند.

قاسمی فرزاد افزود:دولت بنا بر تکلیف قانونی خود وظیفه ساخت و توسعه مدارس را دارد اما ورود خیرین مدرسه ساز در رفع محرومیت ها و توسعه فضاهای آموزشی بسیار اثربخش و کارا بوده است.

وی درباره نقش پر رنگ بانوان خیر در مدرسه سازی عنوان کرد: مشارکت بانوان فقط محدود به بانوان خیری که به تنهایی اقدام به مدرسه سازی میکنند نیست، بلکه بسیاری از خیرین با تشویق وهمراهی همسرانشان است که اقدام به این امر ارزشمند میکنند به طوری که میتوانیم نقش بانوان در مدرسه سازی را 90 درصد بدانیم.

استاندار همدان نسبت به نحوه پذیرایی و استقبال از خیرین مدرسه سازی که در گردهمایی روسای مجامع استان ها و هیات مدیره جامعه خیرین مدرسه ساز کشور به همدان خواهند آمد تاکید کرد .

گفتنی است در این دیدار که معاونین عمرانی و سیاسی و امنیتی استاندار نیز حضور داشتند مدیر کل نوسازی مدارس و رییس مجمع خیرین مدرسه ساز استان همدان گزارشی از عملکرد مجمع خیرین مدرسه ساز استان و پروژه های در دست اجرا خیرین مدرسه ساز استان را ارائه نمودند

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی