شمانیوز
شما نیوز

هواشناسی

پیش بینی هواشناسی برای پایتخت / بازگشت گرمای سوزان به پایتخت

پیش بینی هواشناسی برای پایتخت / بازگشت گرمای سوزان به پایتخت

طبق اعلام هواشناسی از اواسط هفته هوای تهرام رو به افزایش می رود.

به گزارش شمانیوز؛ هواشناسی از بازگشت گرما خبر داد. البته احتمالا این گرما به گفته هواشناسی موقت باشد. بررسی نقشه‌های پیش‌یابی آسمان استان تهران نشان می‌دهد که در پنج روز آینده آسمان پایتخت صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد و در ارتفاعات با افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش اداره کل هواشناسی استان تهران، امروز (۱۴ مهر) در پاره‌ای از نقاط جنوبی و غربی استان گاهی وزش باد نسبتا شدید تا شدید با احتمال خیزش موقت گرد و خاک و یا انتقال گرد و خاک از استان‌های همجوار و کاهش موقت کیفیت هوا مورد انتظار خواهد بود.

همچنین از ظهر امروز (۱۴ مهر) تا فردا (۱۵ مهر) در سطح استان به‌ویژه در دامنه‌ها و ارتفاعات شمالی و شرقی افزایش ابر و در بعضی ساعات رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

از سوی دیگر امروز تا فردا کاهش نسبی دما ولی از دوشنبه تا چهارشنبه افزایش تدریجی دما در سطح استان مورد انتظار است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، توچال با کمینه دمای یک درجه سانتی‌گراد سردترین ایستگاه این استان در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۱۵ مهر) ابری با افزایش باد و بارش پراکنده و گاهی رگبار و رعد و برق، با احتمال وزش باد شدید و از بعد از ظهر به تدریج کاهش ابر با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد و طی دوشنبه (۱۶ مهر) صاف تا کمی ابری و در بعد از ظهر افزایش باد با حداقل دمای ۱۵ و حداکثر دمای ۲۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی