شمانیوز
شما نیوز

هواشناسی

هشدار هواشناسی برای 4 استان / موج جدید بارش و رگبار در راه است

هشدار هواشناسی برای 4 استان / موج جدید بارش و رگبار در راه است

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی کشور موج جدیدی از بارش ها در راه است.

به گزارش شمانیوز: سازمان هواشناسی کشور از بارش های شدید همراه با رگبار خبر داد. فریبا گودرزی، کارشناس سازمان هواشناسی، از پیش‌بینی بارش‌های رگباری همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی برای امروز، سه‌شنبه ۱۷ مهرماه در جنوب سیستان و بلوچستان، شرق هرمزگان و مناطق شمالی آذربایجان غربی خبر داد.

وی همچنین به شرایط جوی روز‌های آینده اشاره کرد و گفت: برای روز چهارشنبه، بارش‌ها در مرکز و جنوب کرمان، برخی نقاط هرمزگان، گیلان و مازندران ادامه خواهد داشت و در روز پنج‌شنبه نیز در نیمه جنوبی کرمان، برخی نقاط هرمزگان و جنوب فارس شاهد رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی خواهیم بود. این شرایط جوی در استان‌های جنوبی با احتمال خیزش گردوخاک و تگرگ همراه خواهد بود.

این کارشناس هواشناسی افزود: این بارش‌ها تا اوایل هفته آینده ادامه خواهد داشت و امروز در برخی مناطق، از جمله هرمزگان، جنوب سیستان و بلوچستان، دامنه‌ها و ارتفاعات جنوب غرب کرمان و نیمه شمالی آذربایجان غربی، بارش‌ها در حد هشدار زرد هواشناسی خواهد بود.

وی در مورد شرایط جوی روز‌های پایانی هفته نیز گفت: روز‌های جمعه و شنبه در مناطق شمال غرب و غرب کشور، شرایط برای وزش باد و خیزش گردوخاک فراهم خواهد بود.

گودرزی درباره وضعیت هوای تهران نیز اظهار کرد: امروز آسمان تهران صاف خواهد بود و بیشینه دمای این شهر به ۲۷ درجه سانتیگراد خواهد رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی