شمانیوز
شما نیوز

قیمت دلار

قیمت دلار زیرش کرد / کاهش قیمت دلار امروز 1 خرداد 1403

قیمت دلار زیرش کرد / کاهش قیمت دلار امروز 1 خرداد 1403

براساس اخبار منتشر شده امروز 1 خرداد 1403 ،قیمت دلار کاهش پیدا کرده و به کانال 56 هزار تومان وارد شد.

به گزارش شمانیوز :قیمت دلار به عنوان یکی از مهمترین ارزهای جهان، با توجه به تأثیراتی که بر اقتصاد جهانی دارد، در همه جای جهان مورد توجه و بررسی قرار می‌گیرد. قیمت دلار با توجه به متغیرهای مختلفی مانند تقاضا و عرضه، عملکرد بورس و اقتصادی و سیاسی هر کشور، در هر لحظه ممکن است تغییر کند.دلیل افزایش یا کاهش قیمت دلار، می‌تواند مرتبط با چندین عامل باشد، از جمله تحریم‌های بین‌المللی، روند تورم یا شرایط امنیتی در جهان. تغییرات قیمت دلار، می‌تواند بر روی مسائل مختلفی مانند تجارت، صنعت، ورشکستگی‌ها و رفاه اقتصادی افراد تأثیرگذار باشد.

دلار به کانال ۵۶ هزار تومان بازگشت

با اعلام اخبار حادثه بالگرد رییس جمهوری دلال ها و برخی افراد معلوم‌الحال سعی در ماهیگیری از آب گل‌الود داشتند، انها با ایجاد التهاب در بازار ارز باعث شدند قیمت دلار از ۵۶ هزار تومان طی چند ساعت به بالای ۶۰ هزار تومان برود.

ورق بازار ارز اما در همان روز نخست اعلام خبر حادثه بالگرد و اطمینان به مردم که خللی در امور کشور پیش نخواهد آمد، برگشت و قیمت دلار مجدد وارد مدار نزولی شد. 

برهمین اساس نیز دلار با همان سرعتی که به  حدود ۶۱ هزار تومان رسیده بود به کانالهای قبلی برگشت و هم اکنون در سبزه میدان در کف کانال ۵۶ هزار تومان مورد معامله قرار می گیرد.

منبع : تسنیم

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی