شمانیوز
شما نیوز

سهام عدالت

شرط واریز شود سهام عدالت اعلام شد

شرط واریز شود سهام عدالت اعلام شد

در پی افزایش توجهات به موضوع عدالت اجتماعی و توزیع عادلانه ثروت، سهام عدالت به عنوان یک طرح اقتصادی در ایران، به منظور حمایت از خانوارهای کم‌درآمد و کاهش فاصله طبقاتی، به مرحله اجرا درآمده است.

به گزارش شمانیوز :سهام عدالت به منظور کاهش فاصله طبقاتی و توزیع عادلانه ثروت در بین خانوارهای کم درآمد در ایران راه‌اندازی شد.بسیاری از مردم هنوز به دنبال اطلاعات دقیق‌تری درباره سهام عدالت و نحوه مدیریت آن هستند.سهام عدالت به عنوان یک ابزار اقتصادی، به خانواده‌ها کمک می‌کند تا از مزایای مالکیت بخشی از دارایی‌های کشور بهره‌مند شوند.در سال‌های اخیر، بحث‌های زیادی درباره ارزش واقعی و نحوه فروش سهام عدالت در جامعه مطرح شده است.

مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری مرکزی گفت: همچنان دو شرکت مپنا و هلدینگ خلیج‌فارس سود مرحله سوم سهام عدالت را به شکل کامل برای سپرده‌گذاری مرکزی واریز نکردند.

محمد باغستانی گفت: همچنان دو شرکت مپنا و هلدینگ خلیج‌فارس سود مرحله سوم سهام عدالت را به شکل کامل برای سپرده‌گذاری مرکزی واریز نکردند.

این مقام مسئول در ادامه می‌گوید: سپرده‌گذاری مرکزی و سازمان بورس برای پیگیری واریز سود سهام عدالت از سمت این دو شرکت اقدامات بسیار زیادی انجام داده، اما همچنان این سود تکمیل نشده است بعد از واریز سود توسط این دو شرکت واریز سود سهام عدالت انجام خواهد شد.

باغستانی می‌گوید: از سمت سپرده‌گذاری به شکل مکرر براس وصول این اقلام پیگیری شده، اما همچنان واریز سود سهام عدالت تکمیل نشده است و ما همچنان منتظر تکمیل آن هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی