شمانیوز
شما نیوز

حقوق کارمندان

خبر داغ برای کارمندان / جزییاتی مهم ازافزایش حقوق کارمندان

خبر داغ برای کارمندان / جزییاتی مهم ازافزایش حقوق کارمندان

رئیس سازمان برنامه و بودجه خبرهای مهمی درباره افزایش حقوق کارمندان ارائه داده است.

به گزارش شمانیوز :حقوق کارمندان موضوعی پیچیده و چندبعدی است که نیاز به توجه و مدیریت دقیق دارد. افزایش حقوق کارمندان می‌تواند به دلایل مختلفی انجام شود و تأثیرات مثبت و منفی بر روی کارمندان و سازمان‌ها دارد.کی از دلایل اصلی افزایش حقوق کارمندان، حفظ قدرت خرید کارمندان در برابر افزایش قیمت‌ها و هزینه‌های زندگی است.رئیس سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد که حقوق کارمندان امسال ۲۰ درصد افزایش خواهد یافت، اما با احتساب اضافه شدن ۸ درصد از قانون جوانی جمعیت و معافیت‌های مالیاتی، متوسط افزایش حقوق به بیش از ۳۰ درصد خواهد رسید.

حمید پورمحمدی در حاشیه جلسه هیئت دولت گفت: «با توجه به ضریب افزایش ۲۰ درصدی حقوق و ۸ درصد قانون جوانی جمعیت، به علاوه معافیت‌های مالیاتی، افزایش پرداختی‌ها در مجموع به بیش از ۳۰ درصد خواهد رسید.»

وی همچنین اشاره کرد که در جلسه امروز سران قوا، مطالبات گندمکاران بررسی خواهد شد و سازمان برنامه و بودجه مجوز پرداخت فوریت‌دار به گندمکاران، به ویژه در مناطق سردسیر، دریافت خواهد کرد.

پورمحمدی همچنین از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان خبر داد و افزود که با ابلاغ این مصوبه، تغییراتی در پرداخت یارانه‌ها ایجاد نخواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی