شمانیوز
شما نیوز

بنزین

بلاخره تکلیف بنزین روشن شد / این تصمیم نهایی برای بنزین است

بلاخره تکلیف بنزین روشن شد / این تصمیم نهایی برای بنزین است

طبق اعلام مسئولین هیچگونه تغییری در قیمت بنزین ایجاد نمیشود.

به گزارش شمانیوز؛ غلامرضا تاجگردون روز جمعه در جمع خبرنگاران در یاسوج در خصوص قیمت بنزین اظهار کرد: رئیس جمهور همچون همیشه و با شفافیت موضوعی را در خصوص قیمت تمام شده بنزین و بر اساس واقعیت های موجود جامعه مطرح کرده اما این به معنای گران شدن و تصویب این قیمت بنزین در لایجه بودجه نخواهد بود و شخص رئیس جمهور هم مخالف هر گونه افزایش قیمت بنزین است چون جامعه آمادگی و کشش آن ندارد.

وی تصریح کرد: البته بهتر است که برخی ها که در بطن و متن جامعه و تصمصم گیری ها و پشت صحنه واقعیت های موجود اقتصادی نیستند و تخصص این کار را ندارند به این موضوع دامن نزنندف مردم را بیش از این آذار و رنجش ندهند.

تاجگردون یادآور شد: مردم بدانند که دولت و مجلس در کنار انها هستند و با تمامی توان و ظرفیت های قانونی و تخصصی بودجه ای را در راستای حمایت از مردم و کمک به وضعیت معیشتی، رفاه و اقتصاد ملت بزرگ ایران تنظیم خواهیم کرد.

وی حاشیه سازان گرانی بنزین را علاقه مندان به آزار مردم خواند و تاکید کرد: به این افراد که جایگاهی برای تصمیم گیری در حاکمیت و دولت هم ندارند توصیه می شود با هموطنان مهربان تر باشیم.

رییس کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: رییس جمهور برای شفاف سازی تصمیم گرفته واقعیت های اقتصادی جامعه را برای مردم تشریح کند و بخشی از آن قیمت تمام شده بنزین است.

تاجگردون تصریح کرد: گروهی برای بهره برداری سیاسی یا منافع خود با استفاده از این موضوع افزایش قیمت بنزین را مطرح کردند.

وی با یادآوری اینکه مردم نیاز به آرامش دارند ابراز کرد: با روان مردم بازی نکنید.

تاجگردون با اشاره به اینکه کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۴ به تازگی کار خود را آغاز کرده تاکید کرد: در این کمیسیون با در نظر گرفتن واقعیت های جامعه،محدودیت های منابع،مشکلات معیشتی مردم و نیازهای جامعه برای امور تصمیم گیری می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی