شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ اگهی

معرفی بهترین کلینیک کاشت مو مردان در ایران

معرفی بهترین کلینیک کاشت مو مردان در ایران

کاشت موی طبیعی یک نوع متد مراقبت از زیبایی است که موهای شما را از نواحی پرپشت (مانند پشت سر) برمی‌دارد تا ناحیه‌ای را که با موهای نازک پوشیده شده یا عاری از مو شده است را پر کند.

 پزشکان از دهه 1950 میلادی این روش را انجام می دهند و با توجه به استقبال پرشور مردم به ویژه در ایران، تکنیک های مورد استفاده را در سال های اخیر دستخوش تغییرات زیادی کرده‌اند. اگر کم پشت یا کچل شدن واقعا شما را آزار می دهد، این روش می تواند یکی از راه های اطمینان بخش برایتان باشد. با ما در این مقاله همراه باشید تا در مورد نحوه کاشت مو، هزینه و مزایا و معایب و معرفی بهترین دکتر کاشت مو در ایران بپردازیم.

کاشت مو چگونه انجام می‌شود؟

کاشت مو دو روش اصلی دارد که عبارت هستند از کاشت موی منفرد (FUE) و کاشت موی نواری (FUT). تفاوت اصلی این دو روش در نحوه استخراج فولیکول‌های موی فرد از ناحیه بانک مویش می‌باشد. به طور کلی در متد FUE هر فولیکول مو به صورت تکی و در روش FUT به صورت نواری از پشت سر برداشته می‌شوند. لازم است بدانید که پیوند موی طبیعی تحت بی‌حسی موضعی انجام می‌گیرد و نیازی به بیهوشی کامل ندارد. این متد در کلینیک هلیا (بدون در نظر گرفتن نوع روش کاشت) به صورت زیر انجام می‌گیرد:

  1. مشخص کردن نواحی کاشت: در ابتدا پزشک ما ناحیه بانک مو را انتخاب می‌کند و سپس با استفاده از ماژیک، اقدام به کشیدن خط رویش مو بر روی ناحیه طاسی می‌کند.
  2. بی‌حسی: به منظور کاهش حداکثری درد و ناراحتی، با استفاده از داروهای تزریقی مانند لیدوکائین اقدام به بی‌حس کردن ناحیه دریافت کننده فولیکول می‌نماییم.
  3. برداشت فولیکول: در این مرحله فولیکول‌های مو به صورت دستی یا با دستگاه از ناحیه اهدا کننده فولیکول مو برداشته می‌شوند.
  4. آماده کردن ناحیه تحت درمان: پزشک به منظور کاشت فولیکول‌ها در ناحیه کچلی، برش‌هایی را با ابزار مخصوص ایجاد می‌کند.
  5. کاشت فولیکول‌ها: در مرحله آخر، فولیکول‌ها به آرامی در جهت خط رویش مو درون برش‌ها قرار خواهند گرفت.

مو

مراحل رشد مو پس از کاشت مو

  1. دو هفته بعد از کاشت

شما با گذشت دو هفته از ایمپلنت متوجه ریزش موهای جدیدتان خواهید شد و ممکن است از این اتفاق بسیار شوکه شوید. نگران نباشید! این روند کاملا طبیعی است و باید بدانید که فقط ساقه مویتان می‌ریزد و ریشه‌خا دست نخورده باقی می‌مانند.

  1. چهار ماه بعد از کاشت

بعد از گذشت مرحله شوک ریزش مو و ورود به ماه چهارم، خواهید دید که موهای از دست رفته‌تان با قدرت و ضخامت کم شروع به رشد می‌کنند. پس در این مدت می‌توانید شاهد یک سر با موهای نازک و کم رنگ باشید. با گذشت زمان ضخامت این موها افزایش می‌یابد و شبیه به دیگر موهای سرتان خواهد شد.

  1. 8 ماه پس از کاشت مو

با گذشت حدود 8 ماه از پیوند موی طبیعی، تراکم و ضخامت موهای جدیدتان بیشتر می‌شود و رنگ آن‌ها تیره‌تر می‌شود.

  1. پس از 1 سال

بالاخره با گذشت 1سال از پیوند مو می‌توانید شاهد رشد زیبا و خیره کننده مو بر سر خود باشید. البته باید بدانید که این آخر راه نیست و حتی تا سال آینده نیز می‌توانید منتظر بهبود ضخامت، تراکم و رنگ موهای خود باشید.

مزایای کاشت مو چیست؟

از جمله مزیت‌های کاشت موی طبیعی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1. دوران نقاهت کوتاه

2. افزایش اعتماد به نفس

3. کاشت تعداد زیادی فولیکول طی یک جلسه

4. نتایج طبیعی و پرتراکم

5. درمان دائمی طاسی

6. قابل انجام برای خانم‌ها و آقایان بالای 30 سال که دچار کچلی گسترده یا خفیف شده‌اند

7. هزینه اقتصادی نسبت به سایر روش‌ها

8. کم ‌خطرترین روش موجود در دنیا که برای بازگرداندن مو انجام می‌شود

9. عدم ایجاد عوارض جانبی جدی پس از پایان

10. به ارمغان آوردن موهای پرتراکم با درصد موفقیت بالا. میزان بقای پیوند موی طبیعی با تکنیک‌های اختصاصی کلینیک هلیا (مانند روش میکروگرافت) بین 90 تا 99٪ است.

مو

میزان موفقیت کاشت مو چقدر است؟

با توجه به اینکه انتخاب پزشک باتجربه و کلینیک معتبر برای ایمپلنت موی طبیعی در داشتن نتیجه رضایت بخش و ماندگار بسیار تاثیر گذار است، بدیهی است که تصمیم گیری در موردش یک مسئله چالش برانگیز و حساس برای زیباجویان باشد. اعتقاد بر این است که اگر کاشت مو توسط یک تیم پزشکی مجرب در محیطی استریل همراه با رعایت نکات ایمنی و بهداشتی انجام گیرد، درصد موفقیتی حدود 85 الی 100 درصد را به دنبال خواهد داشت.

آیا نتایج کاشت مو دائمی است؟

علاوه بر انتخاب پزشک و کلینیک، سن فرد و مراقبت اصولی از موهای تازه کاشته شده نیز در میزان ماندگاری پیوند مو بسیار تاثیر گذار است. تنها در این صورت است که افراد می‌توانند به مدت طولانی از موهای پرتراکم خود لذت ببرند. با این حال با افزایش سن انتظار داریم که فولیکول‌های مو نازک شوند اما غالبا تا پایان عمر این موها بر روی سر افراد باقی خواهند ماند.

دوران نقاهت و بهبودی پس از کاشت مو

1. احساس شما پس از کاشت مو به وسعت و پیچیدگی عمل بستگی دارد. هر گونه درد، سفتی بیش از حد یا ضربان قلب را می‌توان با داروهای مسکن تجویز شده توسط پزشک کنترل کرد.

2. در صورت استفاده از بانداژ سر، معمولاً یک روز بعد برداشته می‌شود

3. شما می توانید به آرامی موهای خود را ظرف دو روز پس از جراحی بشویید.

4. بخیه در عرض یک هفته تا 10 روز پس از کاشت برداشته می‌شود

5. در دوران نقاهت ایجاد تورم، کبودی و خروج ترشحات (که برخا عفونت هستند) محتمل است و نیاز است که در مورد آن با پزشکتان صحبت نمایید

6. از آنجایی که انجام فعالیت شدید جریان خون را در پوست سر افزایش می‌دهد و ممکن است باعث خونریزی در پیوندها یا برش‌ها شود، ممکن است به شما دستور داده شود حداقل به مدت سه هفته از ورزش شدید و فعالیت‌های تماسی اجتناب نمایید.

7. برخی از پزشکان توصیه می‌کنند که حداقل تا 10 روز پس از جراحی از انجام فعالیت جنسی خودداری شود.

8. زمان نقاهت بسته به فیزیولوژی هر متقاضی متفاوت است با این حال انتظار می‌رود حدود 2 هفته طول بکشد.

9. توصیه می‌کنیم که در دوران نقاهت از مصرف الکل و دخانیات خودداری کنید.

 

هزینه کاشت مو در کلینیک هلیا چقدر است؟

از مهمترین ملاک‌هایی که برای انجام کاشت مو در نظر گرفته می‌شود هزینه آن است و افراد دوست دارند بدانند که آیا نسبت به هزینه‌ای که می‌کنند آیا نتیجه دلخواه خود را می‌گیرند یا نه؟ قیمت پیوند موی طبیعی می‌تواند به موارد مختلفی بستگی داشته باشد، به طور مثال نوع روش انتخابی، تعداد فولیکول‌های مورد نیاز برای پر کردن ناحیه طاسی و انتظارات زیباجو از نتیجه نهایی. در برآورد قیمت این روش هزینه مواردی همچون دستمزد جراح و تیم کمکی او، ابزارهای مورد استفاده، داروی بی حسی و ... نیز لحاظ می‌شود. باید دقت داشته باشید که همان قدر که هزینه‌های مصرفی برای انجام پیوند مو مهم است، باتجربه بودن پزشک نیز مهم است و هزینه نسبتا بالای کاشت نباید باعث شود تا شما پزشک نامناسبی را برای انجام عمل پیوند موی طبیعی انتخاب کنید. در این صورت ممکن است دچار صدمات جبران ناپذیری بعد از انجام عمل زیبایی ایمپلنت مو شوید و یا با عوارض و خطرات جدی مواجه شوید که برخی از آن‌ها جبران ناپذیرند.

کاشت مو در کلینیک تخصصی پوست و مو هلیا

کلینیک تخصصی پوست و موی هلیا از جمله بهترین کلینیک های فعال در زمینه کاشت مو می باشد که بالغ بر هزار کاشت موی موفق را با بالاترین تراکم ممکن در کارنامه دارد.

کلینیک‌های زیادی در سراسر ایران وجود دارند که مشغول ارائه خدمات مرتبط با کاشت مو و ابرو هستند و ممکن است در انتخاب بهترین آن‌ها دچار تردید شوید. جهت کمک به زیباجویان عزیز مفتخریم کلینیک پوست و موی هلیا اولین مرکز وارد کننده تکنیک میکروگرافت در ایران که تاییدیه وزرات بهداشت را داراست معرفی کنیم. ما در مجموعه هلیا یک جلسه مشاوره کامل را برایتان ترتیب می‌دهیم و در آخر اگر تمایل به کاشت داشته باشید نوبتتان را رزرو می‌نماییم. شما عزیزان برای اطلاع از هزینه ایمپلنت موی خود می‌توانید با مشاورین ما به صورت کاملا رایگان در ارتباط باشید؛ کارشناسان ما در اسرع وقت پاسخگوی سوالات شما هم وطنان عزیز خواهند بود. همچنین امکان ویزیت حضوری توسط دکتر حمیدرضا خراسانی در مجموعه ما وجود دارد. شما می‌توانید برای رزرو نوبت مشاوره حضوری نیز با شماره تلفن‌ 09120687732 تماس حاصل بفرمایید.

 

*این مطلب رپرتاژ بوده و پایگاه خبری شمانیوز صحت و یا عدم صحت مطلب فوق را تایید نمیکند و مسیولیت حقوقی آن هیچ ارتباطی با شمانیوز ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی