شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

بررسی بهترین گوشی تا 4 میلیون تومان در سال 1401 با فرنا موبایل

بررسی بهترین گوشی تا 4 میلیون تومان در سال 1401 با فرنا موبایل

بهترین گوشی تا 4 میلیون از بین برندهای مطرح با مشخصات فنی عالی خواسته ای دست نیافتنی نیست و ما بهترین مدل ها را پیشنهاد کرده ایم.

در دنیای دیجیتالی امروز که صحبت از گوشی های گران قیمت با مشخصات فنی بالاست شاید کمتر کسی باور کند که با 4 میلیون تومان هم می توان بهترین گوشی ها را خرید و هر چه از یک گوشی عالی انتظار دارید برآورده کرد. در این مطلب قصد داریم با معرفی بهترین گوشی تا 4 میلیون تومان، انتخاب بین صدها مدل گوشی بازار را راحتتر کنیم. در ادامه با ما همراه باشید.

 

راهنمای خرید گوشی تا 4 میلیون

حتما سؤالی که برای شما درست شده این است که گوشی تا 4 میلیون چی بخرم؟ در ادامه لیستی از بهترین گوشی های بازار موبایل ایران را می بینید که تنها با 4 میلیون تومان می توانید آنها را بخرید. در هر مورد مشخصات فنی بسیار مهم به طور کامل توضیح داده شده اند.

  • شیائومی ردمی 10 (Xiaomi Redmi 10):

یکی از بهترین گزینه ها برای خرید گوشی شیائومی تا 4 میلیون، شیائومی ردمی 10 است که نسبت به آخرین مدل گوشی شیائومی هم مشخصات فنی عالی دارد و هم قیمت آن بسیار مناسب است. ردمی 10 با صفحه نمایش 6.5 اینچی LCD و رزولوشن فول اچ دی همراه با تراکم پیکسلی 405 پیکسل بر اینچ عرضه شده که در کنار نرخ تازه سازی 90 هرتزی حرف های زیادی برای گفتن دارد. اگر به بازی های آنلاین و گرافیک سنگین علاقه دارید و سرعت اجرای بالای برنامه ها برایتان مهم است شیائومی ردمی 10 با پردازنده مرکزی مدیاتک هلیو G88 و پردازنده گرافیکی Mali-G52 MC2 کاملا مناسب است.

ضمنا رم 6 گیگابایتی این گوشی امکان اجرای همزمان چندین برنامه را هم به شما می دهد. اگر عاشق عکاسی حرفه ای هستید، 4 لنز دوربین (50 + 8 و 2 + 2 مگاپیکسلی) انتظار شما را برآورده خواهند کرد. حافظه داخلی 64 و 128 گیگابایتی فضای عالی برای ذخیره سازی را در اختیار شما قرار خواهد داد. ضمنا نگران شارژدهی هم نباشید چون شیائومی ردمی 10 مجهز به باتری 5000 میلی آمپر ساعت با قابلیت شارژ سریع 18 وات است.

  • گلکسی M12 سامسونگ (Galaxy M12):

اگر به دنبال خرید گوشی تا 4 میلیون در برند سامسونگ هستید، گلکسی M12 از بهترین گزینه ها برای شماست. شرکت سامسونگ برای جا نماندن از رقبا از یک صفحه نمایش 6.5 اینچی با فناوری IPS و رزولوشن اچ دی با تراکم 270 پیکسل بر اینچ و نرخ نوسازی 90 هرتزی استفاده کرده است تا کار کردن با آن نرم و روان و لذت بخش باشد. پردازنده مرکزی گوشی مدل اگزینوس 850 و پردازنده گرافیکی آن Mali-G52 است که شاید قادر به اجرای همه بازی های سنگین و آنلاین نباشد اما عملکرد خوبی دارد. از نظر قدرت دوربین نیز 4 لنز (48 + 5 + 2 + 2 مگاپیکسلی) انتظار سوژه های عکاسی شما را می کشند. رم 3 و 4 گیگابایتی در کنار حافظه داخلی در مدل های 32، 64 و 128 گیگابایتی نشانه یک گوشی رده متوسط ولی نه چندان رقیب قدرتمند برای برند شیائومی است. باتری گوشی نیز 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 15 وات است تا 2 روز کامل شارژ برای فعالیت شما نگه دارد.

گوشی m12 بهترین گوشی تا 4 میلیون 2022

  • اینفینیکس Hot 11 Play:

اگر فکر می کنید بهترین گوشی موبایل تا 4 میلیون فقط در بین برندهای شیائومی و سامسونگ پیدا می شوند، برند اینفینیکس معادلات شما را بر هم خواهد زد. این گوشی با صفحه نمیش 6.82 اینچی با فناوری IPS LCD و رزولوشن بالاتر از HD+ توانسته توجهات زیادی را به سمت خود جلب کند. قلب تپنده این گوشی پردازنده مدیاتک هلیو G35 است که در کنار پردازنده گرافیکی PowerVR GE8320 بسیاری از پردازش ها را در کسری از ثانیه انجام خواهد داد. رم 4 گیگابایتی در کنار حافظه داخلی 128 گیگابایت دقیقا همان میزان قدرت و فضایی است که نیاز دارید. دوربین 2 گانه 13 مگاپیکسلی هم قدرت خوبی برای گرفتن عکس ها و فیلم های با کیفیت دارد. باتری 6000 میلی آمپر ساعت این گوشی هم تا 2 روز خیال شما را از بابت شارژ راحت خواهد کرد.

  • هواوی نوا Y60 (Nova Y60):

در لیست بهترین گوشی تا 4 میلیون 2022 نام برند هوای مدل نوا Y60 قطعا می درخشد. این گوشی با صفحه نمایش 6.6 اینچی با رزولوشن 720 در 1600 پیکسل و نرخ تازه سازی 90 هرتز باب سلیقه نسل امروز است. پردازنده مرکزی از نوع هلیو P35 و پردازنده گرافیکی PowerVR GE8320 است که امکان اجرای همه بازی ها را به شما خواهد داد. رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی گوشی هواوی نوا Y60 امکان اجرای همزمان چندین برنامه و نصب تعداد زیادی فایل و رسانه مختلف را فراهم کرده اند. دوربین این گوشی با 4 لنز (13 + 5 و 2) به همراه دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی ثبت لحظات را به خوبی انجام می دهند. باتری گوشی هم 5000 میلی آمپر ساعت است که با قابلیت فست شارژ یکی دیگر از دلایلی است که این گوشی در لیست بهترین موبایل تا 4 میلیون قرار گرفته است.

y60 هواوی بهترین گوشی تا 4 میلیون در سال 1401

  • شیائومی پوکو C31:

شرکت پوکو همیشه با تولید گوشی های هوشمند قدرتمند و رقابتی با برندهای مطرح در بازار جایگاه خوبی داشته است. گوشی شیائومی پوکو C31 بهترین گوشی تا 4 میلیون 2022 است که برای خرید توصیه می کنیم. این گوشی با پردازنده مرکزی مدیاتک هلیو G35 و پردازنده گرافیکی PowerVR GE8320 قابلیت های زیادی برای گیمرها دارد. این گوشی با 3 لنز (13 + 2 + 2 مگاپیکسل) و دوربین سلفی 5 مگاپیکسل در تمامی لحظات شما را ناامید نخواهد کرد. رم گوشی با ظرفیت 4 گیگابایت و حافظه داخلی با 64 گیگ فضا انتظارات شما را از یک گوشی میان رده فراتر خواهد برد. باتری این گوشی نیز 5000 میلی آمپر ساعت است که در استفاده طولانی مدت امتحان خود را به خوبی پس داده است.

  • موتورولا موتو G8 پاورلایت:

برند موتورولا هنوز هم گوشی های قدرتمند و هوشمند با مشخصات فنی عالی تولید می کند و هنوز هم می توانید با صرف هزینه ای معقول بهترین گوشی تا 4 میلیون 1401 را خریداری کنید. این مدل از گوشی موتورولا با صفحه نمایش 6.5 اینچی و کیفیت تصویر فول اچ دی تصاویر زنده و با کیفیتی را به شما نمایش می دهد. پردازنده مرکزی از نوع مدیاتک هلیو P35 و پردازنده گرافیکی PowerVR GE8320 برای اجرای بازی های آنلاین و گیم های نسبتا سنگین کاملا مناسب است. حافظه داخلی 64 گیگابایت است که در کنار رم 4 گیگابایتی مناسب نیاز شماست. دوربین 3 گانه 16 + 2 + 2 مگاپیکسلی کیفیت قابل قبولی ارائه می کند. باتری 5000 میلی آمپر ساعت با قابلیت فست شارژ 10 وات نیز برای یک گوشی میان رده مناسب به نظر می رسد.

با معرفی گوشی های این لیست به سوال شما که گوشی تا 4 میلیون چی بخریم پاسخ دادیم. انتخاب و خرید هر یک از این مدل ها را می توانید براساس نیاز و هدفتان از یک گوشی میان رده با قیمت مناسب انجام دهید.

***

این مطلب رپرتاژ بوده و پایگاه خبری شمانیوز صحت و یا عدم صحت مطلب فوق را تایید نمیکند و مسیولیت حقوقی آن هیچ ارتباطی با شمانیوز ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی