شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

آشنایی با هتل های نزدیک به جاذبه های گردشگری ارومیه

هتل های نزدیک به جاذبه‌های گردشگری ارومیه می‌توانند تجربه سفری ارزان را برای شما رقم بزنند.

انتخاب هتل‌هایی که نزدیک به جاذبه‌های گردشگری شهر ارومیه هستند، مزیت‌های فراوانی دارد. واقعیت این است که شما با انتخاب درست و مناسب به راحتی می‌توانید سفری مقرون‌به‌صرفه و اقتصادی‌تر داشته باشید. شاید در همین ابتدای مطلب متوجه نشوید که منظور ما چیست. ما قصد داریم به شما بگوییم که در هر حال برای رفت‌وآمد خود در ارومیه و بازدید از جاذبه‌های مختلف این شهر باید از وسایل حمل‌و‌نقل شهری استفاده کنید؛ در عین‌حال اگر هتل شما فاصله کوتاهی تا جاذبه‌های ارومیه داشته باشد، به راحتی می‌توانید با صرف کمترین هزینه در شهر گردش کنید. در ادامه با هتل های نزدیک به جاذبه‌های گردشگری ارومیه بیشتر آشنا خواهیم شد.

 

آشنایی با هتل های نزدیک به جاذبه‌های گردشگری ارومیه

 

مزیت انتخاب هتل های نزدیک به جاذبه های گردشگری ارومیه

شهر ارومیه شهری گردشگرپذیر است و بر همین اساس هتل‌ها و اقامتگاه‌های فراوانی دارد. انتخاب مناسب‌ترین هتل ارومیه با در نظر گرفتن هدف شما از سفر به این شهر مشخص می‌شود. هر چه هتلی که انتخاب می‌کنید، فاصله کوتاه‌تری با جاذبه‌های گردشگری داشته باشد و نحوه دسترسی به نقاط مورد نظر شما سریع‌تر و راحت‌تر باشد، هم در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کرده‌اید و هم توانسته‌اید بهترین لذت را از سفر خود ببرید. به عبارتی این کار با مدیریت زمان هم رابطه مستقیمی دارد و به شما امکان می‌دهد که در بازه زمانی چندروزه، از اماکن دیدنی بیشتری در ارومیه و آذربایجان غربی دیدن کنید.

 

انتخاب بهترین هتل برای تجربه بهترین سفر به ارومیه

علاوه بر نزدیک بودن هتل به مقصد گردشگری مورد نظر ما، رزرو هتل و همین‌طور تجربه اقامتی راحت و بی‌دردسر به فاکتورهای دیگری هم بستگی دارد. برای مثال هزینه‌ها از جمله عوامل مهمی هستند که پیش از رزرو هتل آن را بررسی می‌کنیم.

قیمت هتل در ارومیه با توجه به نوع هتل، اتاق انتخابی شما و تاریخ سفر متفاوت است. همواره می‌توانید برای رزرو هتل‌های ارومیه در سایت اقامت۲۴ از فیلتر قیمت استفاده کنید. کافیست محدوده قیمت دلخواه خود را مشخص کنید تا فقط هتل‌های موجود در این بازه قیمتی را مشاهده کنید. اقامت۲۴ به عنوان معتبرترین سامانه رزرو هتل همواره امکان رزرو هتل ارومیه با تخفیف را برای مشتریان خود فراهم نموده است.

 

رزرو هتل های نزدیک به جاذبه‌های گردشگری ارومیه

 

بررسی هتل های ارومیه نزدیک به جاذبه‌های گردشگری

حالا که متوجه شدید رزرو هتل و همین‌طور اقامت در هتل‌های ارومیه می‌تواند به چه عواملی بستگی داشته باشد، در ادامه هتل‌های مناسب این شهر را که به جاذبه‌های طبیعی، تفریحی، تاریخی و گردشگری ارومیه نزدیک هستند، با هم بررسی خواهیم کرد. دقت کنید که بهترین هتل با مناسب‌ترین امکانات و خدمات را برای اقامت خود در ارومیه انتخاب کنید.

 

هتل دنیز ارومیه با 5 ستاره درخشان

آدرس: ارومیه، جاده قدیم ارومیه به سمت سلماس، کیلومتر 57.

هتل دنیز؛ از هتل های ارومیه نزدیک به جاذبه‌های گردشگری

 

اولین هتل از هتل های نزدیک به جاذبه‌های گردشگری ارومیه که قصد معرفی آن به شما را داریم، هتل دنیز نام دارد. هتلی ۵ ستاره در مجموعه‌ای بزرگ که در فاصله 40 کیلومتری از جاده قدیم واقع شده و یکی از معروف‌ترین هتل‌های ارومیه به‌حساب می‌آید.

هتل دنیز از هتل‌های مشهور ارومیه است؛ چراکه موقعیت مکانی بسیار مناسبی دارد. فاصله این هتل تا ساحل دریاچه زیبای ارومیه و دسترسی اولیه آن به این دریاچه سبب شده است که گردشگران زیادی هتل دنیز را برای سفر خود به شهر دیدنی ارومیه انتخاب کنند. در همین راستا شاید ندانید که معنی کلمه «دنیز» در زبان ترکی یعنی «دریا» و به احتمال خیلی زیاد، علت نامگذاری این هتل، نزدیکی آن به ساحل دریاچه ارومیه باشد. ناگفته نماند که در حال حاضر دریاچه ارومیه خشک شده است و زیبایی و شکوه قبل را ندارد.

هتل دنیز امکانات و خدمات متعددی را برای مهمانان و گردشگران خود در نظر گرفته است. رستوران‌های مجهز با منوی غذاهای ایرانی و آذری، ویلاهای لوکس و منحصربه‌فرد، استخر آب شور و شیرین، پیست مجهز سوارکاری، زمین مخصوص برای بازی و تفریح کودکان و سالن‌های متعدد پذیرایی، از امکانات این هتل محسوب می‌شوند.

 

هتل آریا ارومیه با 4 ستاره درخشان

آدرس: ارومیه، خیابان طالقانی.

هتل آریا؛ هتل های نزدیک به جاهای دیدنی ارومیه

 

هتل بعدی که یکی دیگر از هتل های نزدیک به جاذبه‌های گردشگری ارومیه محسوب می‌شود، هتل ۴ ستاره آریا است. این هتل موقعیت مکانی بسیار مناسبی دارد و چون در میانه خیابان طالقانی ارومیه قرار گرفته، این امکان را به شما می‌دهد که به جاذبه‌های تاریخی این شهر مثل مسجد جامع ارومیه و بازار تاریخی ارومیه دسترسی اولیه و سریعی داشته باشید.

به عبارتی هتل آریا در قلب جاذبه‌های گردشگری شهر ارومیه واقع شده است و با امکانات گوناگونی مانند اینترنت رایگان، رستوران، پارکینگ و استخر، بهترین هتل برای افرادی محسوب می‌شود که دوست دارند در قلب تاریخی شهر ارومیه اقامت کنند. حتی این هتل تا کلیسای حضرت مریم هم فاصله کوتاهی دارد و شما با چند قدم پیاده‌روی می‌توانید از مجموعه فوق‌العاده‌ای از جاذبه‌های تاریخی و گردشگری ارومیه دیدن کنید. برای رفاه و راحتی حال گردشگران و مسافران در اتاق‌های این هتل امکانات متنوعی مانند یخچال، چای‌ساز، تلویزیون، سیستم گرمایشی و سرمایشی مدرن و مجهز و موارد دیگر در نظر گرفته شده‌اند.

 

هتل ساحل ارومیه

آدرس: ارومیه، بلوار والفجر

هتل ساحل را نیز در دسته هتل های نزدیک به جاذبه‌های گردشگری ارومیه قرار داده‌اند. این هتل با 4 ستاره درخشان، یکی از هتل‌های قدیمی و خوش‌نام این شهر محسوب می‌شود که در سال ۱۳۷۵ فعالیت رسمی خود را آغاز کرد و اکنون از خوش‌نام‌ترین هتل‌های قدیمی ارومیه به‌حساب می‌آید. البته این اقامتگاه در سال ۱۳۸۵ به‌طور کامل بازسازی شد و در حال حاضر یکی از لوکس‌ترین هتل های ارومیه است.

موقعیت مکانی هتل ساحل در خیابان والفجر است که اقامتی آرام در محیطی کاملا سرسبز و به دور از هیاهو و شلوغی شهر را برای شما رقم می‌زند. ضمن اینکه در مقابل آن پارک بزرگی قرار دارد که به راحتی امکان تفریح، قدم زدن، پیاده‌روی صبحگاهی و لذت بردن از پیک‌نیکی جذاب به همراه دوستان و خانواده را برای‌تان فراهم می‌کند. فاصله هتل ساحل تا رودخانه ارومیه هم فاصله‌ای کوتاه با دسترسی سریع و راحت است.

البته از این هتل به سایر نقاط شهر هم دسترسی سریعی وجود دارد؛ به‌طور مثال اگر دوست داشتید که از بازار بزرگ و تاریخی ارومیه دیدن کنید، با صرف زمانی کوتاه می‌توانید خود را از هتل به بازار برسانید؛ یا فاصله هتل تا پارک جنگلی ارومیه به قدری کوتاه است که به شما این اجازه را می‌دهد در کمترین زمان ممکن به این پارک جنگلی بروید و از مشاهده جاذبه‌های طبیعی آن و گشت‌و‌گذار در دل طبیعت لذت ببرید.

 

ارومیه و هتل های منحصر به فرد آن

در این مطلب تلاش کردیم تا هتل‌ های نزدیک به جاذبه‌های گردشگری ارومیه را به شما معرفی کنیم. البته همان‌طور که در ابتدای این مطلب هم اشاره کردیم، ارومیه شهری گردشگرپذیر است که در تمام خیابان‌های اصلی و فرعی آن می‌توانید هتل‌ها و اقامتگاه‌های مناسب و متنوعی را مشاهده کنید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    خوبه

  • ناشناس

    عالیه

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی