شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

چاپ سررسید اختصاصی 1404

چاپ سررسید اختصاصی یک روش موثر و بسیار کارآمد برای برای ایجاد یک تقویم شخصی است. با کمک این روش می‌توان یک سالنامه اختصاصی با طرح، محتوا و ششکل دلخواه ساخت. به عبارت ساده‌تر در این نوع دفاتر تصاویر، لوگو، شعار و محصولات برند خود را چاپ کرده و در دید عموم قرار می‌دهید. در نتیجه با این کار می‌توان هم یک استراتژی تبلیغاتی قوی ساخت و هم با نام برند خود به مشتریان یک هدیه منحصربه‌فرد داد. این نوع سررسیدها ویژگی‌ها و مزایای بسیاری دارند که در ادامه شما را با آنها آشنا می‌کنیم.

چاپ سررسید اختصاصی

 

سر رسید اختصاصی چیست؟

چاپ سررسید اختصاصی به این معناست که تمام قسمت‌های سررسید اعم از قطع، جلد و رنگ توسط مشتری انتخاب شود. تمام صفحات این سررسیدها انتخابی و با طرح لوگو و اطلاعات شرکت یا برند شما طراحی می‌شوند. سایز سررسیدهای معمولی اکثرا به یک اندازه است و تنها صفحه‌های درون آنها متفاوت است. صحافی آنها نیز به شکل معمولی انجام می‌شود و از کیفیت مناسبی هم برخوردار هستند. اما در سررسیدهای اختصاصی نوع صحافی و جای‌گذاری صفحات به شکل اختصاصی و ویژه انجام می‌شود.

با توجه به این موارد پروسه چاپ سررسیدهای اختصاصی زمان بر بوده و باید زودتر برای ثبت آنها اقدام کنید. همانطور که می‌دانید با فرا رسیدن عید، رسم هدیه دادن در ایرانیان انجام می‌شود. این رسم زیبا می‌تواند در کسب و کارها نیز وجود داشته و صاحبین کسب و کار قبل از شروع سال جدید، هدایای تبلیغاتی خود را بین مشتریان و کارکنان پخش می‌کنند. شما هم می‌توانید پیش از شروع سال برای سفارش سررسید اختصاصی خود اقدام کرده و هدیه‌ای خاص برای مشتریان و نزدیکان آماده کنید.

 

مزایای سررسید اختصاصی

به عنوان یکی از بهترین مزایای سررسیدهای اختصاصی باید به افزایش تبلیغات و بازاریابی اشاره کنیم. در واقع شما با چاپ برند، لوگو، محصولات و شعار برند خود روی این سررسیدها، برند خود را به صورت گسترده به مردم معرفی کرده و باعث توسعه کسب و کار خود می‌شوید. جدا از این موضوع با فرستادن این سررسیدها برای مشتریان و همکاران خود باعث شناخت بهتر آنها از برند شما و بهبود روابط تجاری خود می‌شوید.

همچنین از سررسیدهای اختصاصی می‌توانید به عنوان یک هدیه شخصی و ویژه نیز استفاده کنید. در واقع با اضافه کردن عکس‌های شخصی، پیام‌های خاص و یا افزودن خاطراتی به این دفاتر می‌توان آن را به عنوان یک هدیه معنادار به دوستان و خانواده خود داد. پس می‌توان گفت چاپ سررسید اختصاصی یک روش موثر برای تبلیغ برند، ارتقاع آن و همچنین ایجاد یک هدیه شخصی و منحصربه فرد است.

 

سررسید اختصاصی

 

ویژگی های سررسید اختصاصی

سررسید ها انواع مختلفی دارند و هرکدام از آنها دارای ویژگی‌های متفاوتی هستند. اگر انتخاب شما سررسید اختصاصی است باید به خوبی با مشخصات و ویژگی‌های این محصول آشنا باشید تا بتوانید آن را متناسب با نیازهای خود تهیه کنید. در ادامه شما را با مهم‌ترین ویژگی‌هایی که در یک سررسید اختصاصی باید وجود داشته باشد آشنا می‌کنیم.

 

قطع سررسید

قطع یا همان اندازه یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک سالنامه اختصاصی است. سالنامه‌ها در اندازه‌های مختلفی تولید می‌شوند و به دنبال این موضوع افراد می‌توانند به راحتی این محصول را در اساس بودجه و نیاز خود تهیه کنند. اگر شما قصد دارید سالنامه را در سایزهای سفارشی‌ تهیه کنید، باید به برگ‌های دفتر دقت کرده و حواستان باشد که فضای کافی برای یادداشت در آن وجود داشته باشد.

به طور کلی سررسیدها در قطع‌های مختلفی از جمله وزیری، اروپایی، خشتی، پالتویی و ... تولید می‌شوند. شما می‌توانید برای انتخاب بهتر و دریافت اطلاعات بیشتر با مشاوران شرکت سالنامه برگ مشورت کنید. در رابطه با قطع سررسیدهای اختصاصی باید بگوییم سررسیدهای وزیری در اندازه 24×17 ، سررسید اروپایی در اندازه 12×17 ، سررسید رقعی در اندازه 21×15 ، سررسیدهای پالتویی در اندازه 17×10 تولید می‌شوند.

 

جلد سررسید

جلد سررسید یکی دیگر از ویژگی‌های مهم این دفاتر است. در سررسیدهای اختصاصی شما می‌توانید برحسب سلیقه خود، جلد و رنگ آن را انتخاب کنید. جلد سلفونی و چرم مصنوعی بهترین گزینه‌هایی هستند که می‌توانید برای سررسید اختصاصی خود انتخاب کنید. همچنین شما می‌توانید طرح، لوگو، نام برند و یا شرکت خود را روی این جلدها با استفاده از چاپ طلاکوب حک کنید.

 

کاغذ گلاسه

ویژگی‌ دیگری که در سررسیدهای اختصاصی حائز اهمیت است، جنس کاغذ این دفاتر می‌باشد. کاغذ گلاسه یکی از پرطرفدارترین کاغذهایی است که برای سفارش سررسیدهای اختصاصی استفاده می‌شود. شما می‌توانید هرگونه اطلاعات مرتبط با شرکت خود را در این کاغذها چاپ کرده و به برندینگ شرکت خود کمک کنید. معمولا از کاغذ کلاسه در ابتدا و انتهای سالنامه استفاده می‌شود.

 

ترام

دیگر موردی که در دسته ویژگی‌های سررسید اختصاصی قرار می‌گیرد، چاپ ترام است. به عبارتی شما می‌توانید متن مورد نظر، لوگو و یا طرح درخواستی خود را به شکل تگ رنگ و یا چند رنگ در سالنامه اختصاصی چاپ کنید. با این کار شکل ظاهری سالنامه بسیار خاص شده و مخاطبان به راحتی جذب زیبایی سررسید اختصاصی شما می‌شوند. به طور معمول در اکثر سررسیدهای اختصاصی برای زیبایی بیشتر از روبان استفاده می‌کنند.

 

سررسید اختصاصی 1404

 

زمان مناسب برای سفارش سررسید اختصاصی

برای سفارش سررسید حداقل دو ماه قبل باید اقدام کنید. اما از آنجا که سررسیدهای اختصاصی با جلد مخصوص، طرح دلخواه و لوگو مورد نظر چاپ می‌کنند، فرایند چاپ آنها طولانی‌تر است و به زمان بیشتری برای تولید نیاز دارند.

برای مثال شما می‌توانید در دی ماه برای ثبت سفارش سررسید اختصاصی خود اقدام کنید.

 

سفارش سررسید اختصاصی 1404 در سالنامه برگ

از آنجا که نام شرکت و برند شما در سررسیدهای اختصاصی‌تان چاپ می‌شود، باید این دفاتر را در بالاترین کیفیت ومناسب‌ترین اندازه چاپ کنید. به عبارت ساده‌تر اگر سررسید کیفیت مناسبی نداشته باشد، باعث کاهش وجه برند شما نیز می‌شود. در نتیجه برای سفارش این محصولات باید حتما به مرکز معتبری مراجعه کنید.

یکی از شرکت‌هایی که جز قدیمی‌ترین و معتبرترین شرکت‌های تولید سالنامه و تقویم قرار دارد، سالنامه برگ است. سالنامه برگ خدماتی چون کیفیت بالا در چاپ، دریافت مشاوره و چاپ اختصاصی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. همچنین می‌توانید در این مجموعه بدون مراجعه حضوری و به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت کرده و در صرف هزینه و وقت خود صرفه‌جویی کنید.

 

سخن آخر

سررسید اختصاصی یکی از بهترین گزینه‌هایی است که می‌توانید به عنوان هدیه تبلیغاتی استفاده کنید. در واقع با کمک این نوع دفاتر با یک تیر دو نشان می‌زنید، یعنی هم به برندینگ شرکت خود کمک کرده و هم یک هدیه خاص و ارزشمند به همکاران و دوستان خود داده‌اید. برای سفارش این نوع سررسیدها حتما به شرکت معتبری مراجعه کنید تا محصولی با ظاهر زیبا و کیفیت چاپ بالا دریافت کنید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی