شمانیوز
شما نیوز

قدردانی فرمانده انتظامی خراسان رضوی از بانک مسکن

تامین مالی بیش از ۱۷ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در خراسان رضوی

تامین مالی بیش از ۱۷ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در خراسان رضوی

بیش از نیمی از مبلغ تأمین مالی ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن در استان خراسان رضوی به عنوان سهم الشرکه به سازندگان پرداخت شده است.

مصطفی تقوی، مدیر شعب بانک مسکن خراسان رضوی در دیدار با سردار محمد کاظم تقوی، فرمانده انتظامی استان با بیان این مطلب گفت: بانک مسکن همواره در تأمین مالی طرح های مسکن و ساختمان، نقشی غیر قابل انکار داشته و در طرح نهضت ملی مسکن قرارداد تأمین مالی بیش از هفده هزار واحد مسکونی به میزان بالغ بر هشتاد و چهارهزار میلیارد ریال منعقد کرده است.

در این دیدار که به مناسبت هفته نیروی انتظامی صورت گرفت؛ مدیر شعب استان خراسان رضوی ضمن گرامیداشت این هفته افزود: هفته نیروی انتظامی فرصتی است تا یادآوری کنیم که قدردان تلاش ها و فداکاری های حافظان امنیت هستیم.

سردار محمد کاظم تقوی فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی نیز در این دیدار اقدامات بانک مسکن برای خانه دار شدن مردم را ارزشمند توصیف و از بانک مسکن به عنوان بانکی تاثیرگذار در رفع دغدغه ومشکل مردم در بخش مسکن قدردانی کرد.

فرمانده انتظامی استان در ادامه تأمین مسکن کارکنان نیروی انتظامی را از دغدغه های خود اعلام کرد و افزود: با توجه به شرایط معیشتی کارکنان جان برکف نیروی انتظامی، تأمین مسکن آنان نیازمند برنامه ریزی مناسب و حمایت است و بانک مسکن با پرداخت تسهیلات خرید و ساخت مسکن نقش بسزائی در تحقق این موضوع داشته است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی