شمانیوز
شما نیوز

در 6 ماهه ابتدای سال حاصل شد:

درآمد ۴۷۲٫۰۰۰ میلیارد ریالی بانک صادرات ایران از محل چهار سرفصل درآمدی

درآمد ۴۷۲٫۰۰۰ میلیارد ریالی بانک صادرات ایران از محل چهار سرفصل درآمدی

​بانک صادرات ایران از محل چهار سرفصل درآمدی خود در نیمه اول امسال، ۴۷۲٫۴۵۸ میلیارد ریال درآمد در حساب‌های خود منظور کرد.

به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران ، بانک صادرات ایران که با نماد «وبصادر» و سرمایه ثبتی ۲۱۵٫۳۵۴ میلیارد ریال از نمادهای بانکی پربیننده بازار سرمایه کشور محسوب می‌شود، در ۶ ماهه ابتدای امسال از محل اعطای تسهیلات ۳۷۳٫۱۴۵ میلیارد ریال، از محل اوراق بدهی ۱۶٫۵۷۹ میلیارد ریال، از محل سرمایه‌گذاری ۳۱٫۹۷۹ میلیارد ریال و از محل دریافت کارمزد خدمات بانکی، ۵۰٫۷۵۵ میلیارد ریال درآمد به دست آورده است.

بر اساس این گزارش، در بین سرفصل‌های تسهیلاتی، سرفصل مرابحه با تولید ۱۳۳٫۲۸۴ میلیارد ریال درآمد، خرید دین با تولید ۸۰٫۹۱۳ میلیارد ریال درآمد و فروش اقساطی با تولید ۴۲٫۷۶۰ میلیارد ریال درآمد، در جایگاه‌های اول تا سوم بالاترین سرفصل‌های تسهیلاتی درآمدزای بانک صادرات ایران قرار گرفته‌اند.

بر این اساس، مانده تسهیلات اعطایی پایان دوره وبصادر در پایان شهریورماه امسال، ۶٫۶۵۳٫۶۱۸ میلیارد ریال گزارش شده است.

در همین حال، بانک صادرات ایران مانده سپرده‌های سرمایه‌گذاری‌اش را نیز در پایان دو فصل ابتدایی سال جاری، ۸٫۲۰۳٫۷۳۸ میلیارد ریال اعلام کرده است.

این گزارش حاکی است، در بین سپرده‌های سرمایه‌گذاری وبصادر، سپرده‌های سه ساله با مبلغ ۱٫۷۶۹٫۶۹۱ میلیارد ریال، جاری ریالی با مبلغ ۱٫۷۶۱٫۹۷۳ میلیارد ریال و کوتاه‌مدت با مبلغ ۱٫۵۸۷٫۵۱۴ میلیارد ریال بالاترین مانده‌ها را در پایان تابستان امسال از آن خود کرده‌اند.

بانک صادرات ایران به سپرده‌های سرمایه‌گذاری نزد خود در یک ماهه شهریورماه ۱۴۰۳ مبلغی حدود ۶۱٫۲۳۹ میلیارد ریال و در کل ۶ ماهه مبلغی بیش از ۳۳۵٫۳۷۲ میلیارد ریال سود پرداخت کرده است.​

جزئیات خبر
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی