شمانیوز
شما نیوز

نجارزاده:

باید در بانکداری نگاه‌های به‌روز و علمی را جایگزین نگاه سنتی کنیم

باید در بانکداری نگاه‌های به‌روز و علمی را جایگزین نگاه سنتی کنیم

مدیرعامل بانک ملی ایران در نشست صمیمانه با نخبگان و پژوهشگران مرکز مطالعات اقتصادی و بانکداری اسلامی بانک ملی ایران بر حفظ استقلال این مرکز و تلاش برای تبدیل شدن به هاب دانشی و پژوهشی نظام بانکداری تاکید کرد.

نجارزاده در این نشست که با حضور صمد عزیز نژاد، عضو هیات مدیره رضوی، رئیس مرکز مطالعات اقتصادی و بانکداری اسلامی و اساتید و پژوهشگران این مرکز برگزار شد، بر استقلال این مرکز تاکید و تصریح کرد: ساختاری برای ارتباط با دانشگاه‌ها، اساتید و پژوهشگران و یک نگاه بیرونی مجهز به دانش روز در حوزه اقتصادی و بانکی برای بانک ملی ایران نیاز بود و مرکز مطالعات اقتصادی و بانکداری اسلامی به صورت هدفمند، با قاعده‌ای مستثنی از ساختار اداری بانک ملی ایران راه اندازی شد.

مدیرعامل بانک ملی ایران با اشاره به اهمیت مشتری مداری، خاطر نشان کرد: برای ارائه خدمات نوآورانه به جامعه و سودآوری، دانش اساتید و نخبگان علمی جایگاه بسیار مهمی داشته و تمام گزارش‌ها و پژوهش‌ها باید متناسب با دغدغه‌ها و مشکلات بخش‌های مختلف بانک وکاربردی و خروجی محور بوده تا بتوانند به درستی نیازهای بانک را پاسخگو باشند.

وی با بیان اینکه صنعت بانکداری یک صنعت پویا و دینامیک است، افزود: لازم است ما نیز همگام با تحولات مالی، اقتصادی و فرهنگ سازمانی ایده‌آل این صنعت حرکت کنیم، نگاه‌های به روز و مبتنی بر دانش را جایگزین نگاه‌های سنتی کرده و به زبانی مشترک در سطح جهانی برای این صنعت دست یابیم.

نجار زاده با تاکید بر ظرفیت‎های ویژه و عملکرد قابل توجه این مرکز، ادامه داد: مرکز مطالعات اقتصادی و بانکداری اسلامی می‌تواند به هاب دانشی و پژوهشی نظام بانکداری بدل شده و با اشتراک‌گذاری دیدگاه‌ داخلی و خارجی موجب پیشرفت نظام بانکی شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی