شمانیوز
شما نیوز

افزایش اعتماد سرمایه‌گذاران به صندوق سرمایه‌گذاری گنجینه زرین شهر

افزایش اعتماد سرمایه‌گذاران به صندوق سرمایه‌گذاری گنجینه زرین شهر

در شش ماهه نخست سال ۱۴۰۳، صندوق سرمایه‌گذاری گنجینه زرین شهر به مدیریت تأمین سرمایه تمدن، با جذب منابع جدید و افزایش سود صندوق عملکردی درخشان را از خود به ثبت رسانده است.

به گزارش مدیریت ارتباطات و رسانه تامین سرمایه تمدن، صندوق سرمایه‌گذاری گنجینه زرین شهر در پایان دوره شش ماهه نخست سال 1403، توانسته است عملکردی مثبت و قابل توجه را به ثبت برساند. در ادامه، به بررسی جزئیات عملکرد صندوق در این دوره خواهیم پرداخت.

بازده:

صندوق سرمایه‌گذاری گنجینه زرین شهر با افزایش سود پرداختنی صندوق از 23.1 درصد در ابتدای سال 1403 به نرخ 25.1 درصد در دوره‌های پرداخت سود پس از اردیبهشت ماه، گامی مهم در افزایش جذابیت صندوق برای سرمایه‌گذاران و کسب بازده بیشتر برای آنها برداشت.

منابع جذب شده:

طی این دوره، صندوق موفق به جذب منابع جدید به میزان 48.360 میلیارد ریال شده است تا در پایان دوره شش ماهه نخست سال 1403، خالص ارزش دارایی‌های صندوق به بیش ازرقم 550هزار میلیارد ریال رسید. این افزایش منابع نشان‌دهنده اعتماد سرمایه‌گذاران به راهبردهای مدیریتی و عملکرد مثبت صندوق است.

سود پرداخت شده به سرمایه‌گذاران:

صندوق سرمایه‌گذاری گنجینه زرین شهر طی دوره شش ماهه نخست 1403، بیش از 6.53 همت سود را در موعد مقرر و به طور منظم به سرمایه‌گذاران این صندوق پرداخت کرده است.

صدور از محل سود:

کسب بازده تا نرخ 28.2 درصد، امکانی است که بر جذابیت سرمایه‌گذاری در صندوق سرمایه‌گذاری گنجینه زرین شهر افزوده است. این امکان مدت‌هاست از طریق «صدور از محل سود» برای سرمایه‌گذاران فراهم گردیده تا افرادی که تمایل به سرمایه‌گذاری مجدد سود دریافتی دارند، بدون نیاز به هیچ اقدامی و صرفاً با فعالسازی این امکان از آن منتفع شوند. آمار حاکی از رشد 5 درصدی (4.500 نفری) سرمایه‌گذارانی است که این امکان را طی دوره شش ماهه نخست سال 1403 فعال نموده و از مزایای آن بهره‌مند می‌شوند.

این امر موجب شده تا به طور میانگین ماهانه 23 درصد از سود پرداخت شده به سرمایه‌گذاران از این طریق مجدداً به منابع صندوق افزوده شود.

تیم مدیریت برخوردار از دانش و تجربه، وجود شرکای استراتژیک همچون بانک‌های شهر و توسعه صادرات ایران  (که ضمانت صندوق‌های سرمایه‌گذاری تحت مدیریت تأمین سرمایه تمدن را عهده‌دارند)، جذابیت سود صندوق، شفافیت عملکرد صندوق تحت نظارت ارکان آن و سازمان بورس و اوراق بهادار و همچنین برخورداری از نظم در پرداخت وجوه سرمایه‌گذاران اعم از وجوه حاصل از ابطال و همچنین سودهای دوره‌ای از جمله عواملی هستند که موفقیت تأمین سرمایه تمدن در مدیریت صندوق‌های بزرگ کشور از جمله گنجینه زرین شهر را تضمین نموده و آن را به ابزاری بدون ریسک برای سرمایه‌گذاری بدل نموده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی