شمانیوز
شما نیوز

حملات اسرائیل

تداوم حملات گسترده اسرائیل به لبنان

تداوم حملات گسترده اسرائیل به لبنان

بر اساس اخبار منتشر شده ،همزمان با حاشیه جنوبی بیروت، جنگنده‌های اشغالگران اطراف بعلبک در شرق لبنان را نیز در سه نوبت هدف حمله شدید قرار داده‌اند.

 حملات اسرائیل  به مناطق مختلفی از ضاحیه بیروت، از شب گذشته آغاز شده است. این حملات اسرائیل همچنان ادامه دارد. همچنین حملات اسرائیل، شهرهای السفری و سرعین در جنوب بعلبک را هدف قرار داده‌اند.گزارش‌هایی از حملات اسرائیل به صورت هوایی  به منطقه «الحوش» در مجاورت «صور» منتشر شده است.

محکومیت حمله اسرائیل به مناطق مسکونی لبنان، حملات پهپادی مقاومت عراق به فلسطین اشغالی، حملات گسترده رژیم صهیونیستی به ضاحیه بیروت، اعتراف جوزپ بورل به ناتوانی کشورها در مهار نتانیاهو از مهمترین رویدادهای ۳۵۸ طوفان الاقصی است.

با وجود گسترش حملات رژیم اشغالگر اسرائیل به لبنان، بمباران و کشتار مردم غزه نیز ادامه دارد، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت که خواستار تنوع سازی تلاش‌های دیپلماتیک به دور از آمریکا است که تلاش کرده مانع دستیابی به آتش بس در غزه شود.

مقاومت اسلامی عراق بامداد امروز با صدور بیانیه چهارم اعلام کرد که یک هدف حیاتی و مهم را در جولان اشغالی با پهپاد هدف قرار داده است. مقاومت عراق در بیانیه‌های قبلی خود،  اهدافی در مرکز و شمال فلسطین اشغالی را هدف قرار داده بود.

منابع خبری گزارش دادند که امشب بیش از 30 حمله توسط صهیونیست‌ها به ضاحیه در جنوب بیروت انجام شده و این حملات همچنان هم ادامه دارد.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در اظهارات وقیحانه‌ای گفت همچنان به ضربات خود به لبنان ادامه خواهد داد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی