شمانیوز
شما نیوز

بررسی عملکرد تولیدی 5 ماهه اول سال 1403 شرکت‌های تابعه هلدینگ بزرگ تاپیکو؛

میزان تولید پتروشیمی خراسان به فراتر از برنامه مصوب ماه و سال رسید

میزان تولید پتروشیمی خراسان به فراتر از برنامه مصوب ماه و سال رسید

بررسی عملکرد تولیدی 5 ماهه نخست سال 1403 شرکت‌های تابعه هلدینگ بزرگ تاپیکو از تحقق 101 درصدی میزان تولید محصولات شرکت پتروشیمی خراسان نسبت به رقم مصوب 5 ماهه تولید در سال 1403 حکایت دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی تاپیکو، در 5 ماهه نخست سال 1403 میزان تولید محصولات پتروشیمی خراسان (آمونیاک، اوره و کریستال ملامین) با 101 درصد تحقق نسبت به رقم مصوب بودجه ای (421 هزار و 609 تن) به 426 هزار و 382 تن رسیده است.

همچنین میزان تولید انواع محصولات این شرکت در مردادماه 1403 به 85 هزار و 429 تن افزایش یافته، این در حالی است که رقم مصوب تولید در این ماه 85 هزار و 424 تن بوده است.

برهمین اساس، میزان تولید انواع محصولات پتروشیمی خراسان در مردادماه 1403 نسبت به رقم مصوب تولید ماهانه بیش از 100 درصد تحقق نشان می‌دهد.

گفتنی است، از پتروشیمی خراسان، از شرکت‌های تابعه هلدینگ بزرگ تاپیکو به‌عنوان بزرگترین مرکز تولید محصولات شیمیایی شمال و شمال شرق کشـور یاد می‌شود که در اردیبهشـت سال 1371 در بجنورد، مرکز استان خراسـان شمالی تأسیس و از خرداد 1375 با آغـاز فعالیت‌های بهره‌برداری در لیست بنگاه‌های صنعتی و تولیدی کشور قرار گرفته، ضمن اینکه این مجتمع با بهره‌گیری از آخرین متدهای علمی و تکنولوژیک و با ترکیبی از نیروی انسانـی جوان، متخصص و کارآمد از نخستین روزهای بهره‌برداری نیل به اصل خودکفایی را به عنوان هدف غایی در امـر تولید سرلوحـه کار خود قرار داده است.

 

جزئیات خبر
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی