شمانیوز
شما نیوز

تندیس بلورین جایزه بین‌المللی مدیریت دانشی KM4D به پتروشیمی شهید تندگویان اهدا شد

تندیس بلورین جایزه بین‌المللی مدیریت دانشی KM4D به پتروشیمی شهید تندگویان اهدا شد

​ این شرکت توانست در دومین حضور خود در جایزه بین‌المللی مدیریت دانشی KM4Dدر بین شرکت‌های بزرگ نفتی و پتروشیمی، فولادی، آلومینیومی، معدنی، بانکی، بیمه‌ای، داده پردازی و .... با افزایش قابل توجه امتیازات کسب شده و ارتقاء جایگاه خود نسبت به سال گذشته، تندیس بلورین این جایزه را دریافت کند.

هفتمین کنفرانس بین‌المللی مدیریت دانشی KM4D با رویکرد بهینه‌سازی نظام‌های دانشی مبتنی بر الگوهای پایداری روز چهارشنبه ۱۱ مهرماه در سالن همایش‌های دانشگاه خاتم تهران برگزار شد. این کنفرانس با همکاری انجمن مدیریت ایران و انجمن مدیریت دانش اتریش برپا و دکتر مجید قاسمی رئیس هیات مدیره انجمن مدیریت ایران، پروفسور برندنر رئیس انجمن مدیریت دانش اتریش و تعداد زیادی از مدیران و کارشناسان شرکت های بزرگ تولیدی و خدماتی کشور حضور داشته و برخی به سخنرانی پرداختند.

همچنین، تمرکز اصلی این دوره از کنفرانس، بر ارائه آخرین دستاوردهای مدیریت دانشی در مسیر انعطاف‌پذیری با روندهای نوظهور، بهینه‌سازی نظام‌های دانشی مبتنی بر الگوهای پایداری و ارائه تجارب برتر و موفق نوآوری و پایداری سازمانی قرار داشت.

لازم به ذکر است؛ شرکت‌ها و نهادهای حاضر در این جایزه، پس از چند دوره حضور و کسب گواهینامه‌های یک، دو، سه، چهار و پنج ستاره، موفق به دریافت تندیس می‌شوند. بلوغ سازمانی بالا، اهتمام کامل مدیریت و گذر از ارزیابی‌های سختگیرانه لازمه دریافت این تندیس است که شرکت پتروشیمی شهید تندگویان در این دوره، پس از پشت سر گذاشتن ارزیابی نمایندگان انجمن مدیریت ایران توانست با کسب امتیازهای بالا، با افتخار تندیس بلورین این جایزه را دریافت کند.

گفتنی است، بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته مدیریت دانشی و فرهنگ آن در تمامی بخش‌های مختلف و فرایندهای سازمانی پتروشیمی شهید تندگویان به‌خوبی نهادینه شده است

 

جزئیات خبر
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی