شمانیوز
شما نیوز

پیام مدیر عامل شرکت فولاد آلیاژی ایران به مناسبت انتصاب جناب آقای دکتر بابایی استاندار محترم یزد

پیام مدیر عامل شرکت فولاد آلیاژی ایران به مناسبت انتصاب جناب آقای دکتر بابایی استاندار محترم یزد

خدمتگزاری به همنوعان توفیق بزرگی است که حمد و سپاس بی کران الهی را می طلبد و اگر این زمینۀ خدمت در استان دارالعباده و دارالعلم یزد باشد که از حضور مردمانی شریف و قدر شناس برخوردار است حمد فزونتری را می طلبد.

برادر بزرگوار جناب آقای دکتر محمد رضا بابایی، با عرض سلام و ارادت، جنابعالی که از یادگاران پر افتخار دوران دفاع مقدس هستید و کوله بار وزینِ تجربۀ مدیریت های مختلف سیاسی و اقتصادی و صنعتی را بر دوش دارید بارقۀ امید را در دل دلسوزان منصف استان روشن کرده اید که ان شا الله شخصیتی همه جانبه نگر و مردی سرد و گرم چشیده و انسانی مانوس با قرآن و احادیث بر مسند بالاترین مقام اجرایی استان نشسته است و به یقین توان بهره مندی به جا و مناسب و معقول از داشته ها و اندوخته های خود را دارد.

استان یزد به عنوان یکی از استان های صنعتی ایران عزیز اسلامی، استانداری صنعت دیده و در اقتصاد و حساب و کتابِ مالی، استخوان خرد کرده  می طلبید که بحمد اله در شما مبین ومحرز است.

اینجانب ضمن تبریک انتصاب شایسته جنابعالی به عنوان استاندار یزد، مراتب تشکر خود را از رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران اعلام می دارم و توفیقات روزافزون شما در پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و همراهی با دولت وفاق ملی را از درگاه ایزد منان خواهانم.

محمد کمال زاده

مدیر عامل

 

جزئیات خبر
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی