شمانیوز
شما نیوز

استقلال

استقلال بالاخره سرمربی خارجی اش را معرفی کرد

استقلال بالاخره سرمربی خارجی اش را معرفی کرد

بر اساس اخبار منتشر شده استقلال با کی سرمربی فرانسوی 60 ساله به توافق رسیده است.

به گزارش شمانیوز :استقلال بالاخره جدید تمیش را معرفی کرد. سرمربی جدید استقلال فرانسوی است. سامان خدایی یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال در گفتگویی از جزییات مذاکره با گزینه نهایی استقلال پرده برداشت و شخص منتخب هیئت مدیره را معرفی کرد. جانشین نکونام مشخص شده و حالا کار روی برخی جزییات باقی مانده است.باشگاه استقلال پس از کش و قوس های فراوان با گزینه مدنظر خود به توافق نهایی رسیده است و حالا تنها کار روی برخی موارد جزئی باقی مانده تا فرد منتخب به طور رسمی معرفی شود.

 استقلال با پل لو گن، مربی ۶۰ ساله فرانسوی برای هدایت تیم به توافق رسیده است. در تماس با یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال درباره روند مذاکرات و توافق با پل لو گن صحبت هایی شده است.

این عضو هیات مدیره گفت:

شب گذشته توافق نهایی با پل لو گن حاصل شد و او شرایط ما را پذیرفت. امروز قرارداد را برای او ارسال می‌کنیم و بعد از امضای قرارداد، احتمالا فردا از او رونمایی خواهیم کرد.

کار را تمام شده بدانیم؟

اگر اتفاق خاصی رخ ندهد بله، حتی او کپی مدارکش را برای ما ارسال کرده تا کارهای حضورش در ایران انجام شود.

دو دهه از دوران اوج و حضور این سرمربی در مارکت اروپا گذشته، فکر می‌کنید گزینه مناسبی برای استقلال باشد؟

بدون تعارف باید قبول کنیم سرمربی‌ای که در حال حاضر در مارکت اروپا پیشنهاد داشته باشد یا مشغول مربیگری باشد در این شرایط به ایران نمی‌آید. با گزینه‌های دیگری هم مذاکره داشتیم اما حاضر نشدند به ایران بیایند.

ثبت قرارداد لو گون به عنوان دستیار!

استقلالی ها مجبور هستند قرارداد پل لو گن سرمربی جدیدشان را به عنوان دستیار ثبت کنند.

استقلال برای عقد قرارداد با پل لو گن به توافق نهایی رسیده است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد از او به زودی به عنوان سرمربی جدید آبی ها رونمایی خواهد شد.

عجیب این است که اگر پل لوگن یا هر سرمربی دیگری قراردادش را با استقلال امضا کند، برای او کارت بازی به عنوان مربی صادر خواهد شد چراکه هنوز جواد نکونام قراردادش را با آبی ها فسخ نکرده است.

جواد نکونام با وجود اینکه مدتی است از همکاری با استقلال انصراف داده است اما قراردادش را با این باشگاه فسخ نکرده و برای انجام این کار باشگاه باید با او توافق مالی کند.

نکونام در دوران حضورش در استقلال درگیری های زیادی با کادر مدیریتی باشگاه داشت و حالا اختلاف برسر فسخ قراراداد بار دیگر به دردسر بزرگی برای آبی ها تبدیل شده است.

منبع : خبر ورزشی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی