شمانیوز
شما نیوز

سپند امیر سلیمانی

سپند امیر سلیمانی چطوری این همه خودش را لاغر کرد | عکسی عجیب از لاغری سپند امیر سلیمانی

سپند امیر سلیمانی چطوری این همه خودش را لاغر کرد | عکسی عجیب از لاغری سپند امیر سلیمانی

عکسی به تازگی منتشر شده است که حکایت از لاغری شدید سپند امیر سلیمانی دارد و در ادامه این عکس را مشاهده می کنید.

به گزارش شمانیوز؛  سپند امیرسلیمانی پدر او سعید امیرسلیمانی بازیگر و کارگردان تئاتر و سینما است. خواهر او کمند امیرسلیمانی نیز به حرفه بازیگری اشتغال دارد. سپند امیرسلیمانی در دوران کودکی خانواده آن‌ها در خانه‌ای اجاره‌ای در نزدیکی میدان توحید زندگی می‌کردند.  سپند امیر سلیمانی بازیگری را از سنین کم و در آثار پدرش آغاز کرد و از جمله در نقش کوتاهی در فیلم چون ابر در بهاران (۱۳۶۹) ظاهر شد. از آنجایی که به موسیقی علاقه داشت. این حرفه را کم و پیش دنبال کرد در ادامه عکسی از لاغری عجیب سپند امیر سلیمانی مشاهده می کنید: 

سپند امیر سلیمانی

ازدواج و طلاق سپند امیر سلیمانی

سپند امیر سلیمانی در شهریور ۱۳۸۹ با مارال آراسته ازدواج کرد. آن ها ازدواجی ساده، ولی عاشقانه داشته و تنها با ۷ سکه مهریه با هم ازدواج کردند. اما این ازدواج چندان طولانی نبود و پس از چند سال سپند در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد که مدتی است تنها زندگی کرده و از همسرش جدا شده است.

سپند امیر سلیمانی

او در مهرماه سال ۱۳۹۷ در برنامه فرمول یک عنوان کرد که ۴ سال است جدا شده و تنها زندگی می کند. در عین حال باز بر خوبی های ازدواج تاکید کرده و در مورد علت طلاقش گفت: “هنوز هم از من بپرسند درباره مزیت های ازدواج می گویم و معتقدم همه حتماً باید ازدواج کنند.

اینکه دو نفر نتوانند زندگی مشترکشان را ادامه دهند و جایی به پایان برسند به این معنی نیست که ازدواج بد است. ما به خاطر اختلاف سلیقه های شدید، تصمیم گرفتیم به سال هایی که با هم بودیم احترام

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی