شمانیوز
شما نیوز

فال ابجد

فال ابجد روزانه / فال ابجد فردا چهارشنبه 30 خرداد 1403 را بخوانید

فال ابجد  روزانه / فال ابجد  فردا چهارشنبه 30 خرداد 1403 را بخوانید

در خبر زیر فال ابجد فردا چهارشنبه 30 خرداد 1403 را بخوانید.

​به گزارش شمانیوز :فال ابجد روشی است که در برخی فرهنگ‌ها و سنت‌ها برای پیش‌بینی آینده و طالع‌بینی استفاده می‌شود. درفال ابجد ، هر حرف از الفبا به یک عدد متناظر بازمی‌گردد و با جمع کردن اعداد متناظر با حروف یک کلمه یا جمله معین، ارقامی به دست می‌آوریم. سپس با تحلیل این ارقام، می‌توانیم به نتیجه‌هایی درباره‌ی طالع و سرنوشت پرسیده شده برسیم.مهم  در فال ابجد آن است که هر فرد معیاری خاص و تفسیری خودش برای ارقام دست‌آمده تعیین می‌کند. این تفسیرها ممکن است به تجربه شخص، اعتقادات و باورهای فردی وابسته باشند. بنابراین، نتیجه‌ها و تفسیرها در هر فرد ممکن است متفاوت باشد.مهم است بدانید که فال ابجد به هیچ وجه روش علمی و تاثیرات واقعی ندارد و صرفا بر اساس باور و سنت است. در ادامه فال ابجد فردا چهارشنبه30 خرداد 1403 را بخوانید. 

 فروردین 

ب آ د

آنچه را که نیت و آرزو کرده ای به آن میرسی زیرا طالعت روشن است از جانب بزرگان و اهل قلم نفع خوبی نیتت می‌شود از کار خود بهره مند می‌شوی و از دوستان باوفا،شادمان خواهی شد اگر قصد خرید خانه و یا ساخت بنا دارید به آن عمل کنید به صلاح و نفع شما خواهد بود.

 اردیبهشت 

ج د ج

فالت خوب است اگر صبر داشته باشی به مقصود می‌رسی گشایشی در کارت دیده می‌شود باید برای رسیدن به مقصود خود نیز همت و کوشش کنی کسی با تو دشمنی می‌کند مراقب خودت باش اگر گم شده ای داری آن را پیدا میکنی اگر مسافر یا غایبی داری از او خبر به دست می‌آوری.

 خرداد 

د آ د

قصد و نیتت خوب است. در رحمت به سویت باز می‌شود از چشم زخم مردم ترسی به خود راه نده ،از آن در امان خواهی بود در هر کاری با اهلش مشورت کن. در همه حال رضای خدا و خلق خدا را در نظر داشته باش . بخت با تو یار است.

 تیر 

د ب د

طالع خوبی داری و به خواسته ات می‌رسی. روزی حلال به دست تو می‌رسد قدرش را بدان سعی کن به کسی خیانت نکنی ، چون صدمه ی بزرگی خواهی خورد. اگر قصد سفر دوری داری،از آن منصرف شو زیرا به رنج و زحمت خواهی افتاد و از کار و تلاش غفلت مکن تا به مقصود برسی. انشاءالله

 مرداد 

ج ج ج

آینده ی خوبی در انتظار توست اگر کمی همت کنی ، زندگی خوبی خواهی داشت راه موفقیت برای تو باز است اگر نیاز به کمک و یا حمایت کسی پیدا کنی به آن پاسخ خواهد گفت ترفند بد خواهان را پشت سر میگذاری و به مراد و خواسته ات میرسی .در همه ی امور به خدا توکل کن.

شهریور 

ب ج د

طالعت نیک است و نیتت بر آورده می‌شود رازت را به کسی نگو . باید مراقب بدخواهان باشی در کارت گشایش دیده می‌شود به خداوند رحمان امیدوار باش و با توکل به او به کار و زندگیت ادامه بده. اطمینان داشته باش که روزهای بهتری در پیش خواهی داشت .

 مهر 

ب د آ

طالعت خوب است اما از قصد و نیتی که داری دوری کن پشیمانی در پی دارد . و غمگین خواهی شد . نباید چنین قصدی را دنبال کنی . شخصی سیاه چهره با تو دشمنی دارد از او برحذر باش . اگر صبر داشته باشی گشایش در کارت دیده می‌شود و به مرادت میرسی.

 آبان 

آ د ب

طالع خوبی داری عاقبت به آنچه که طالب هستی میرسی. از کار و شراکت سود خواهی برد. و رنج و مشکلت حل خواهد شد اگر طالب مال حلال باشی ، روز به روز کارت بهتر می‌شود. اگر قصد سفر داری برو ار آن سود خواهی برد. اگر مسافر داری به سلامت باز میگردد اگر گره یا مشکلی تا اینجا در زندگیت بوده رفع خواهدشد و بعد از این زندگی خوبی خواهی داشت.

 آذر 

د ب آ

طالعت روشن است . تشویش را از خودت دور کن . کارها بر وفق مراد تو خواهد شد اگر چیزی را از خدا طلب کردی به آن می‌رسی. اگر قصد سفر و یا انجام معامله ای داری، آن را انجام بده برایت سودبخش است.

دی 

ب آ آ

طالعت نشانگر صحت و سلامت و گشایش در رزق و روزی برای توست اگر قصد سفر داری ،یا قصد جابجایی و نقل مکان داری و یا قصد داری تغییر شغل بدهی به آنها عمل کن ، به نفع تو خواهد بود غیبت دیگران را نکن و به کار خود مشغول باش تا آنچه را خداوند مصلحت میداند برای تو پیش بیاید.

 بهمن 

ب ب ج

این قصد و نیتی که داری هیچ نفعی برایت ندارد. بهتر است از این نیت و خواسته دست برداری از کارهای بد و حرام پرهیز کن و به حلال قناعت کن . در کارت گشایش خوبی پیدا خواهد شد، اگر مراقب افکار و نیاتت باشی. در زندگی صبر پیشه کن و به خداوند امیدوار باش.

 اسفند 

آ ب د

به زودی از طرف شخص بزرگی کمکی به تو خواهدرسید و گشایشی در کارت پیدا می‌شود. از آسیب بدخواهان دور میمانی و دوستان نیز با تو صمیمی تر می‌شوند. اگر قصد سفر داری انجام بده. اگر قصد ازدواج برای خودت یا کسی داری ، یا قصد انجام کار یا معامله ای داری ، انجام بده . بخت با شما یار است . فرزند صالحی نصیب شما می‌شود که قدمش برای شما خیر است. از مال حرام پرهیز کن . مراقب افکار و اعمال و رفتارت باش تا گرفتار صدمه و بلا نشوی .

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی