شمانیوز
شما نیوز

یورو2024

بالاخره تکلیف فینال یورو2024 مشخص شد / انگلیس حریف اسپانیا شد

بالاخره تکلیف فینال یورو2024 مشخص شد / انگلیس حریف اسپانیا شد

در بازی شب گذشته انگلس مقابلم هلند با نتیجه دو بر یک انگلیس حریف اسپانیا در فینال یورو ۲۰۲۴ خواهد شد

به گزارش شمانیوز: تیم ملی فوتبال انگلیس توانست با نتیجه 2-1 از سد هلند عبور کند و به فینال یورو 2024 برسد.

دومین فینالیست یورو ۲۰۲۴ هم مشخص شد و شاگردان گرت ساوتگیت موفق شدند با پیروزی ۲-۱ حریف اسپانیا شوند. در این بازی ابتدا نارنجی‌پوشان با موشک ژاوی سیمونز از انگلیس جلو افتادند اما هری کین با کمک پنالتی جنجالی بازی را مساوی کرد و سپس در لحظات پایانی اولی واتکینز گل برتری را به ثمر رساند.

تیم های ملی انگلیس و هلند در دومین دیدار مرحله نیمه نهایی یورو 2024 مقابل هم قرار می گیرند. برنده این جدال، اسپانیا را در فینال جام ملت های اروپا ملاقات خواهد کرد.

گزارش بازی:

دقیقه 1+90 (هلند 1-2 انگلیس): واتکینز، لاله‌ها پژمرده کرد! چه گلی، چه دقیقه‌ای! گل دوم انگلیس توسط اولی واتیکنز به ثمر رسید تا سه‌شیرها به فینال یورو صعود کنند. واتکینز با یک چرخش تماشایی و ضربه‌ای استثنایی، فربروخن را مغلوب ساخت.

دقیقه 88: پاس کاتبک لوک شاو با عبور از جود بلینگام به کول پالمر رسید و شوت ستاره چلسی با اختلافی نسبتاً زیاد از کنار دروازه هلند به بیرون رفت.

دقیقه 79 : گل آفساید انگلیس؛ گل دوم انگلیس به هلند توسط بوکایو ساکا به دلیل آفساید مردود اعلام شد. کایل واکر، پیش از ارسال پاس گل برای ساکا در موقعیت آفساید قرار داشت.

دقیقه 77 : شوت چکشی ژاوی سیمونز، زاویه کافی را نداشت تا جوردن پیکفورد به راحتی توپ را در آغوش بگیرد. خلاف نیمه اول، بازی تا این لحظه از نیمه دوم چنگی به دل نزده است.

دقیقه 65: ضربه ویرجیل فن دایک روی ارسال تماشایی فیرمان با واکنش عالی پیکفورد راهی کرنر شد.

دقیقه 35 : تعویض تلخ برای هلند. ممفیس دیپای به دلیل مصدومیت جای خود را به فیرمان داد تا شماره 10 لاله‌ها کمتر از 40 دقیقه در زمین حضور داشته باشد.

دقیقه 30 : دومفریز تنها چند سانتی متر برای جبران اشتباهش کم داشت؛ تیر دروازه انگلیس با ضربه سر دنزل دومفیریز روی کرنر ارسالی لرزید تا نتیجه همچنان 1-1 باقی بماند.

دقیقه 29: کرنر ارسال شده با پرش خوب دامفریز و ضربه سر این بازیکن همراه شد اما واکنش فوق العاده پیکفورد، توپ را از زیر تیرک دروازه خارج کرد.

دقیقه 32 : تیر، جوابِ تیر!!!! شووووت تماشایی فیل فودن به تیرک دروازه هلند برخورد کرد تا یکی از زیباترین گل‌های جام به ثمر نرسد. فوتبال تماشایی دو تیم بینندگان را به وجد آورده است.

دقیقه 23: بدشانسی محض انگلیس! سه‌شیرها فرصت به ثمر رساندن گل دوم را به وسیله فیل فودن داشتند که ضربه ستاره منچسترسیتی را دنزل دومفریز از روی خط دروازه برگشت داد.

دقیقه 18 (هلند 1-1 انگلیس)؛ موتور کین روشن شد: گل تساوی انگلیس توسط هری کین از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید. فربروخن جهت ضربه را تشخیص داد، اما شوت کین شدت و زاویه کافی برای ورود به دروازه را داشت.

دقیقه 16: پنالتی به سود انگلیس! داور آلمانی برخورد پای دنزل دومفریس با هری کین را پنالتی تشخیص داد.

دقیقه ۱۲: ضرب خوب بلینگهام توسط فن بروخن مهار شد.

دقیقه 7: هلند ۱-۰ انگلیس (ژاوی سیمونز دقیقه ۷): حرکت انفرادی سیمونز با ضربه کاتدار این بازیکن همراه شد و به زیبایی دروازه جردن پیکفورد باز شد.

تیم های ملی انگلیس و هلند در دومین دیدار مرحله نیمه نهایی یورو 2024 مقابل هم قرار می گیرند. برنده این جدال، اسپانیا را در فینال جام ملت های اروپا ملاقات خواهد کرد. 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی