شمانیوز
شما نیوز

کوین یامگا

خوش خبری برای استقلالی ها / کوین یامگا بالاخره مجوز گرفت

خوش خبری برای استقلالی ها / کوین یامگا بالاخره مجوز گرفت

براساس اخبار منتشر شده ،پزشک کوین یامگا مجوز بازی در تیمش را صادر کرده است.

به گزارش شمانیوز :کوین یامگا بازیکن تیم استقلال است که سال ذشته از ناحیه چشم دچار مصدومیت شد.حالا براساس اخبار منتشر شده ،کوین یامگا میتواند در راین به بازی بپردازد. 

خلاف اخبار کذب منتشر شده درباره خداحافظی کوین یامگا، این بازیکن با تشخیص پزشک بدون مشکل می تواند به فوتبال خود ادامه دهد.

خلاف اخباری که امروز در برخی رسانه ها منتشر شد مبنی بر اینکه کوین یامگا بازیکن تیم استقلال که در فصل گذشته از ناحیه چشم آسیب دیده نمی تواند بازی کند و باید از فوتبال خداحافظی کند، دکتر فرزاد پاکدل، متخصص چشم در دیدار با کوین یامگا پس از معاینه او، به این بازیکن اعلام کرده بدون هیچ مشکلی با یک چشم می تواند برای تیم استقلال به میدان برود.

پزشک متخصص به کوین یامگا مجوز بازی داد

نکته اینجاست که یک چشم ۸۰ درصد کار یک جفت چشم را انجام می دهد و با توجه به این نکته که یامگا در جناح راست بازی می کند و چشم راستش مشکلی ندارد، آگاهی محیطی و بینایی اش پایین نیست.

اتفاق خوب درباره کوین یامگا این است که در تازه ترین معاینه، چشم آسیب دیده این بازیکن نیز نور را تشخیص داده و به آن واکنش نشان می دهد.

عملکرد فنی خوب یامگا در تمرینات استقلال و آمادگی او که در تمام ماه های گذشته از تمرینات بدنسازی غافل نبود، باعث شد جواد نکونام هم کوین یامگا را تایید کند و این بازیکن را با تیمش به اردوی ترکیه ببرد و به باشگاه اعلام کند خواهان حفظ کوین یامگا است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی