شمانیوز
شما نیوز

خودروهای اسقاطی

ماجرای خودروهای اسقاطی تمام شد | به جای خرید خودروهای اسقاطی 17 میلیون نقد بدهید

ماجرای خودروهای اسقاطی تمام شد |  به جای خرید خودروهای اسقاطی 17 میلیون نقد بدهید

پس از سوداگری و قیمت گذاری میلیاردی خودروهای اسقاطی، مشخص شد با راهکار در نظر گرفته شده، حتی نیاز به اسقاط مستقیم خودرو یا خرید حواله خودرو اسقاطی نیست.

چند روز گذشته قیمت خودروهای اسقاطی به طور عجیبی افزایش یافت. به عنوان مثال خودروهای اسقاطی مثل پراید با مدل های پایین قیمتی در حدود 400 میلیون را تجربه کرد. در صفحه مراکز خودروهای اسقاطی چیزی بالغ بر ۴۰ هزار گواهی اسقاط به قیمت ۳۵ میلیون تومان موجود است. فریب برخی از افراد سود جو را نباید خورد قیمت واقعی خودروهای اسقاطی در حال حاضر بین ۳۵ تا ۴۲ و آن هم بسته به نوع و کیفیت خودرو است. قیمت لاشه خودروهای اسقاطی در حدود ۱۲ تا ۱۵ میلیون تومان است که در مجموع با گواهی اسقاط حدود ۴۵ میلیون تومان می‌شود نه 400 میلیون.

 به جای خرید خودروهای اسقاطی 17 میلیون نقد بدهید

پس از سوداگری و قیمت گذاری میلیاردی خودروهای اسقاطی، مشخص شد با راهکار در نظر گرفته شده، حتی نیاز به اسقاط مستقیم خودرو یا خرید حواله خودرو اسقاطی نیست. محمود مشهدی شریف، رئیس انجمن مراکز اسقاط و بازیافت خودرو گفت: «قیمت گواهی اسقاط خودروهای سواری ۳۵ میلیون تومان است. به ازای واردات هر دو خودرو، گواهی اسقاط یک خودرو برای این دو خودرو الصاق می‌شود؛ یعنی با ۱۷ و نیم میلیون تومان می‌توانید یک خودرو خارجی وارد کنید.» به گفته متولیان امر، روند اداری واردات خودروی کار کرده آخرین قدم‌هایش را برمی‌دارد. در تابناک می‌بینید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی