شمانیوز
شما نیوز

رونالدو | حواشی رونالدو

واریز سود سهام عدالت برای رونالدو به محض ورود به ایران !

واریز سود سهام عدالت برای رونالدو به محض ورود به ایران !

استوری طنز برای رونالدو منتشر شده است که مربوط به سود سهام عدالت می باشد که در ادامه مشاهده می کنید.

استوری طنز برای رونالدو منتشر شده است که مربوط به سود سهام عدالت می‌باشد که در ادامه مشاهده می کنید. ورود رونالدو به ایران حواشی ریز و درشت زیادی به همراه داشته است که از جمله این حواشی‌ها برای رونالدو ساختن جوک های طنز است. 

رونالدو

رونالدو و هم‌تیمی‌هایش بالاخره پا به تهران گذاشتند تا مهیای یکی از جذاب‌ترین تقابل‌های تاریخ پرسپولیس شوند.عدادی از هواداران که در حسرت دیدن رونالدو ماندند در میان جمعیت یکی از بدل‌های او را که کیت النصر به تن داشت را پیدا کردند و با او با شوخ طبعی و خنده سلفی انداختند!

در دهه پنجاه و پیش از افتتاح ورزشگاه آزادی و زمانی که امجدیه بزرگ‌ترین استادیوم فوتبال ایران بود ستاره‌های زیادی به ایران آمدند. آن زمان پله شاید بیش از رونالدو امروز و در مقایسه با فقر شبکه‌های اطلاع‌رسانی و رسانه محبوب بود. به این اسطوره علاوه کنید تقریبا همه فاتحان برزیل در جام جهانی 1970 از جمله جرزینهو، توستائو و... را. و اضافه کنید قیصر فوتبال آلمان بکن باوئر و آقای گل تمام ادوار جام جهانی گرد مولر افسانه‌ای و ستاره‌های بایرن که اغلب فاتحان جام جهانی بودند. همچنین ستاره‌های محبوب‌ترین تیم باشگاهی آن زمان انگلستان یعنی منچستر یونایتد و چلسی و آرسنال و کریستال پالاس را و محبوب‌ترین تیم باشگاهی برزیل و ستاره‌های آن زمان سانتوز با غولی به نام مانگا در درون دروازه را که ایرج سلیمانی از 20 متری او را مقهور خود کرد.

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی