شمانیوز
شما نیوز

داریوش مهرجویی | قتل داریوش مهرجویی

اتفاق ناراحت کننده در تشیع جنازه داریوش مهرجویی + فیلم

اتفاق ناراحت کننده در تشیع جنازه داریوش مهرجویی + فیلم

هم اکنون مراسم وداع با داریوش مهرجویی و همسرش آغاز شده است. مردم و هنرمندان برای بدرقه مهرجویی به تالار وحدت آمدند.

به گزارش شمانیوز؛ مراسم خاکسپاری داریوش مهرجویی و همسرش وحید محمدی‌فر در تالار وحدت بهشت زهرا با حضور خانواده مهرجویی و همسرش و همینطور با حضور هنرمندان مطرح در حال برگزاری است .داریوش مهرجویی و همسرش شنبه شب در ویلای شخصی‌شان  به طرز وحشت ناکی به قتل رسیدند. قتل داریوش مهرجویی به همسرش همه را در شوک فرو برد و واکنش های گسترده ای داشت. امروز چهارشنبه مراسم تشییع پیکر مرحوم داریوش مهرجویی و همسرش  مقابل تالار وحدت با حضور جامعه هنری زیادی برگزار شده است. در ادامه گزارشی از مراسم داریوش مهرجویی مشاهده می کنید: 

قیافه باورنکردنی و پیر هانیه توسلی در مراسم داریوش مهرجویی 

مراسم خاکسپاری داریوش مهرجویی و همسرش وحید محمدی‌فر در تالار وحدت بهشت زهرا با حضور خانواده مهرجویی و همسرش و همینطور با حضور هنرمندان مطرح در حال برگزاری است. در ادامه عکسی از هانیه توسلی در این مراسم را مشاهده می کنید: 

هانیه توسلی

مهران مدیری ناگهانی وارد سخرانی بهرام رادان  در مراسم داریوش مهرجویی شد + فیلم

مراسم خاکسپاری داریوش مهرجویی و همسرش وحید محمدی‌فر در تالار وحدت بهشت زهرا با حضور خانواده مهرجویی و همسرش و همینطور با حضور هنرمندان مطرح در حال برگزاری است.لحظه ورود مهران مدیری حین سخنرانی بهرام رادان در این مراسم:

 داریوش مهرجویی که بود 

داریوش مهرجویی متولد ۱۷ آذر ۱۳۱۸ در تهران، کارگردان و نویسنده است.فارغ التحصیل رشته فلسفه در مقطع لیسانس از دانشگاه UCLI  لس‌ آنجلس در سال ۱۳۴۴ می باشد که فعالیت خود را با درس موسیقی آغاز کرد و با ساخت فیلم «گاو» مشهور شد.

قتل وحشت ناک داریوش مهرجویی 

متاسفانه در ساعات پایانی روز شنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۲ خبر قتل داریوش مهرجویی و همسرش در ویلایشان واقع در شهر زیبادشت منطقه فرخ آباد فردیس (کرج) منتشر شد.ساعاتی بعد تایید شد «مونا» دختر مرحوم داریوش مهرجویی و همسرش ماجرا را به پلیس خبر داده است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی