شمانیوز
شما نیوز

داریوش مهرجویی

بند آمدن زبان مونا دختر داریوش مهرجویی در مراسمم تشییع پدرش + فیلم

بند آمدن زبان مونا دختر داریوش مهرجویی در مراسمم تشییع پدرش + فیلم

مراسم تشیع هنرمند و کارگردان درجه یک ایران داریوش مهرجویی در کنار هنرمندان و دخترش برگزار شدد و دخترش در مراسم برای صحبت از پدر و مادرش شروع به صحبت کرد اما نتوانست ادامه دهد.

به گزارش شمانیوز، مراسم تشیع پیکر داریوش مهرجویی و همسرش امروز صبح برگزار شد. در مراسم تشییع داریوش مهرجویی افراد معروف و هنرمندان کشور حضور داشتند. در مراسم داریوش مهرجویی دختر کوچکش مونا در مراسم بود و دختر و پسرش در خارج از کشور هستند و نتوانستند در مراسم تشییع پدرشان داریوش مهرجویی حضور داشته باشند. هنرمندانی چون مسعود کیمیایی، بهمن فرمان‌آرا، حسن پورشیرازی، مسعود جعفری جوزانی، فرامز قریبیان، همایون ارشادی، دانش اقباشاوی، احمدرضا درویش، جعفر پناهی، محمد رسول‌اف، محمدعلی نجفی، داریوش فرهنگ، همایون اسعدیان، حبیب ایل‌بیگی، مازیار میری، محسن امیریوسفی، مانی حقیقی، مسعود کرامتی، مهرداد صدیقیان، محمد کارت،، مسعود اطیابی، مرتضی شایسته، بهرام رادان، مسعود جعفری جوزانی، فرامز قریبیان، سام قریبیان، امیر دژاکام، رهبر قنبری، محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی و ...در مراسم تشییع داریوش مهرجویی حضور داشتند.

مراسم تشیع هنرمند و کارگردان درجه یک ایران داریوش مهرجویی در کنار هنرمندان و دخترش برگزار شدد و دخترش در مراسم برای صحبت از پدر و مادرش شروع به صحبت کرد اما نتوانست ادامه دهد. 

بند آمدن زبان مونا دختر داریوش مهرجویی در مراسمم تشییع پدرش

بخش‌هایی از موسیقی‌های فیلم سینمایی «سنتوری» که این هنرمند فقید آن را کارگردانی کرده و با استقبال مواجه شده بود، در محوطه پهنه رودکی پخش شد.

این مراسم در ساعت ۱۰ صبح به صورت رسمی با قرائت آیاتی چند از کلام‌الله مجید آغاز شد.

سپس بهرام رادان که اجرای این برنامه را به عهده داشت روی صحنه آمد و با خواندن شعری عنوان کرد که این رفتن ناباورانه بود و از حضار خواست تا به احترام زنده‌یاد مهرجویی بایستند.

مونا مهرجویی: احساس می‌کنم پدر و مادر شانه‌هایم را گرفتند و از من می‌خواهند سرپا بمانم/ به قول بابا قاتلین میان ما هستند

مونا مهرجویی دختر داریوش مهرجویی و وحیده محمدی‌فر در مراسم تشییع پدر و مادرش گفت:«نمی دانم چی می‌توانم به زیان بیاورم. الان تنها احساسی که دارم اسن هست که مامان بابا کنارم ایستادن و شانه‌هایم را گرفتند و از من می‌خواهند سرپا بمانم. مطمینم از اینکه کنارم هستند و به قول بابا قاتلین واقعا میان ماست.مونا مهرجویی: احساس می‌کنم پدر و مادر شانه‌هایم را گرفتند و از من می‌خواهند سرپا بمانم/ به قول بابا قاتلین میان ما هستند

جهت مشاهده کلیپ های بیشتر صفحه پربازدید های اینستاگرام را ببینید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    خداوند صبر دهد...
    خیلی سخت است...

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی