شمانیوز
شما نیوز

داریوش مهرجوی

قاتل مهرجویی دستگیر شد | خبر رسمی بازداشت قاتل مهرجویی

قاتل مهرجویی دستگیر شد | خبر رسمی بازداشت قاتل مهرجویی

قایقی پیش قاتل اصلی که جزو دستگیرشدگان پلیس بود پس از انجام اقدامات فنی و تقاطع گیری شناسایی و به قطعیت رسید.

به گزارش شمانیوز؛ دقایقی پیش قاتل اصلی که جزو دستگیرشدگان پلیس بود پس از انجام اقدامات فنی و تقاطع گیری شناسایی و به قطعیت رسید. بازجویی‌ها کماکان برای شناسایی همدستان و زوایای پنهان این قتل در حال انجام است. بزودی صحنه جرم بازسازی و اطلاعات تکمیلی ارائه خواهد شد. داریوش مهرجویی به طرز وحشت ناکی با همسرش در ویلای خودشان به قتل رسیدن، در خصوص دستگیری قاتل و یا قاتلین داریوش مهرجویی شایعهاتی نیز منتشر شده است که در ادامه این گزارش به برسی دستگیری قاتل داریوش مهرجویی پرداخته شده است. 

داریوش مهرجویی

 سرنخ مهم پلیس در قتل داریوش مهرجویی و همسرش

روز حادثه کارشناسان پلیس از سگ‌های آموزش دیده برای پیدا کردن رد خون اطراف خانه داریوش مهرجویی کمک گرفتند و بعد از ساعت‌ها تحقیق سگ‌ها رد خونی را کشف کردند که به نظر می‌رسد متعلق به عاملان قتل‌ها باشد.

این فرضیه از آنجایی تقویت می‌شود که وحیده محمدی فر، همسر داریوش مهرجویی پیش از قتل با عاملان جنایت درگیر شده بود. جراحات باقیمانده روی بدن وحیده محمدی فر و آثار به دست آمده زیر ناخن‌های او نشان می‌دهد او درگیری سختی با عاملان قتل داشته است و احتمالا عاملان قتل دچار جراحت‌هایی هم شده‌اند به همین دلیل هم پلیس از سگ‌ها یاب برای ردیابی خون در اطراف باغ مهرجویی کمک گرفت.

 

 
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی