شمانیوز
شما نیوز

پرسپولیس | افتخارات پرسپولیس

پرسپولیس همچنان بهترین تیم ایرانی در قاره آسیا + عکس

پرسپولیس همچنان بهترین تیم ایرانی در قاره آسیا + عکس

بر اساس رتبه بندی تیم های باشگاهی فوتبال آسیا پرسپولیس جز رتبه 4 و بهترین تیم آسیا انتخاب شده است.

به گزارش شمانیوز : سایت تحلیلی «اوپتا» رده‌بندی تیم‌های باشگاهی فوتبال آسیا از نگاه کارشناسان خود را اعلام کرد که طبق آن، تیم الهلال عربستان در جایگاه نخست قاره کهن قرار دارد.

پُرافتخارترین تیم تاریخ لیگ قهرمانان آسیا با 83.4 امتیاز، رتبه 75 جهان را به خود اختصاص داده و رده اول آسیا را در اختیار دارد. پس از الهلال، دو تیم عربستانی دیگر یعنی النصر و الاتحاد در جایگاه‌های دوم و سوم آسیا ایستاده‌اند. یاران کریستیانو رونالدو در النصر با 82.7 امتیاز در جایگاه 85 جهان قرار دارند و الاتحاد با 81.8 امتیاز، در رتبه 97 دنیا ایستاده است.

بعد از این سه تیم عربستانی، پرسپولیس با 79.3 امتیاز و در اختیار داشتن رده 164 جهان، از نگاه «اوپتا» در جایگاه چهارم برترین تیم‌های آسیایی جای گرفته است.

این سایت درباره پرسپولیس نوشت: «پرسپولیس تیمی دولتی و متعلق به وزارت ورزش و جوانان است که به همراه رقیب خود یعنی استقلال، از ورزشگاه 78 هزار نفری آزادی استفاده می‌کنند. پرسپولیس رکورد 15 قهرمانی لیگ ایران را در کارنامه دارد و در هشت فصل گذشته، در جایگاه‌های اول یا دوم ایستاده است.

آنها فصل گذشته با سرمربیگری یحیی گل‌محمدی، به قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی ایران دست یافتند و اکنون صدرنشین لیگ خلیج فارس ایران هستند. علی دایی، مهاجم افسانه‌ای ایران دو دوره از دوران فوتبالی خود را در پرسپولیس گذراند. این تیم اکنون تعدادی از بازیکنان تیم ملی ایران یعنی علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی و حسین کنعانی‌زادگان را در اختیار دارد.»

پرسپولیس

منبع : تسنیم

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی