شمانیوز
شما نیوز

پریا مردانیان

بزرگسالی غیرقابل باور شاپرک بازیگر سرزمین مادری | این عکس پریا مردانیان همه را شوکه کرد

بزرگسالی غیرقابل باور شاپرک بازیگر سرزمین مادری | این عکس پریا مردانیان همه را شوکه کرد

پریا مردانیان بازیگر و مترجم ایرانی است که در آثاری چون سرزمین کهن و پرونده ای برای سارا ایفای نقش کرده و در سرزمین کهن نقش شاپرک یک دختر اشرافی را نیز داشته است.

به گزارش شمانیوز؛ پریا مردانیان متولد 10 تیر سال 1377 در شهر تهران است و اصالتا اذری است.  پریا مردانیان مدرک کارشناسی مهندسی صنایع دارد. پریا مردانیان مدیر روابط عمومی انتشارات و مترجم زبان ترکی استانبولی و انگلیسی است. پریا مردانیان هیچ خواهر و یا برادری ندارد و تک فرزند خانواده است. پدر پریا مردانیان بازنشسته است و مادرش دستیار دندانپزشک. پریا مردانیان در سریال گیله وا بازیگر نقش آرویک است.

پریا مردانیان

ازی در تئاتر را در سال 1392 شروع کرد. نخستین فیلمی که در آن ایفای نقش کرد در سن 6 سالگی و در فیلم ویدیویی داستان پاییزی به کارگردانی اسماعیل فلاح پور و نخستین سریالی که در آن ایفای نقش کرد، سریال کلانتر به کارگردانی محسن شاه محمدی است.

پریا مردانیان

او از جمله بازیگران خردسال سینما و تلویزیون است و با ترلان پروانه و سهند جاهدی و آرمیتا مردانی همدوره بوده که اکنون وارد سن جوانی شده و در آثار متعددی ایفای نقش کرده است.

از آخرین آثار پریا مردانیان در سال 97_98 می‌توان به ایفای نقش آرویک در گیله وا اشاره کرد. پریا مردانیان در این سریال عاشقانه‌ی تاریخی با بازیگرانی چون ستاره اسکندری ,حمیدرضا پگاه, امیرحسین صدیق همبازی است. او بازیکر نقش آرویک ، دختری ارمنی و عاشق پیشه است.

پریا مردانیان

نقاشی می‌کند. به زبان های انگلیسی و ترکی استانبولی اشراف دارد.اهل مطالعه است و علاقه زیادی به کتاب هایی چون داستانای هری پاتر، کیتی، جودی، هنری زلزله، اطلس جانوران، دائره المعارف…..‌ دارد. از فیلم های مورد علاقه وی نیز میتوان فیلم های هیجانی، دل نوازان، شمس العماره، مسافران، و …..اشاره کرد.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی