شمانیوز
شما نیوز

تعطیلی مدارس

تعطیلی مدارس | جزییات تعطیلی مدارس تبریز چهار شنبه 4 بهمن 1402

تعطیلی مدارس | جزییات تعطیلی مدارس تبریز چهار شنبه 4 بهمن 1402

در خبر زیر توضیحاتی درباره تعطیلی مدارس تبریز و استان آذربایجان شرقی چهار شنبه 4 بهمن 1402 به علت برودت هوا خواهیم پرداخت.

به گزارش شمانیوز :با توجه به بارش برف، سرمای هوا و همچنین تعطیلی مدارس امروز در استان آذربایجان شرقی و تبریز پیش بینی می‌شود برای فردا چهارشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۲ تعطیلی مدارس تمدید شود. در ادامه به جزئیات بیشتری درباره تعطیلی مدارس استان آذربایجان شرقی می‌پردازیم.

 

تکمیلی یک درباره تعطیلی مدارس تبریز و آذربایجان شرقی

باتوجه به بارش سنگین برف در برخی مناطق استان آذربایجان شرقی و تعطیلی شیفت بعد از ظهر برخی مناطق در روز سه شنبه 3بهمن 1402 احتمال تعطیلی مدارس برای فردا چهارشنبه 4 بهمن وجود دارد. به محض رسیدن جدیدترین خبر ها ، این خبر تکمیل می شود.

 

وضعیت فعالیت مدارس ۴ بهمن ماه ۱۴۰۲ درمنطقه مهربان

 مدارس روستائی این منطقه در مقطع ابتدائی، غیرحضوری و مراکز پیش‌دبستانی روستانی نیز تعطیل بوده و کلیه‌ی مدارس شهری نیز با یک ساعت تأخیر شروع به فعالیت خواهد نمود.

 

فعالیت مدارس شهرستان تبریز  ۴ بهمن ماه ۱۴۰۲

 با توجه به بارش برف، برودت هوا و لغزندگی سطح معابر در شهرستان تبریز، فعالیت آموزشی مدارس شهری و روستایی آموزش و پرورش #نواحی_پنجگانه_تبریز و #منطقه_خسروشاه در شیفت صبح روز چهارشنبه ۴ بهمن ماه ۱۴۰۲ در مقطع پیش دبستانی تعطیل و در دیگر مقاطع تحصیلی غیرحضوری می باشد.

 شایان ذکر است؛ در روزهایی که به دلیل آلودگی و برودت هوا آموزش‌ها به صورت مجازی برگزار می‌شود، مدارس برقرار هستند و مدیر و عوامل اجرایی حسب ضرورت و تشخیص مدیر مدرسه موظفند با حضور در محل کار فرایند ارائه آموزش مجازی به دانش آموزان را ارزیابی و پایش نمایند.

 مدارس استثنایی در نواحی و مناطق اعلام شده در تمامی مقاطع تحصیلی در شیفت‌های صبح و بعد از ظهر غیر حضوری می‌باشد. 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی