شمانیوز
شما نیوز

شیرینی

آموزش درست کردن شیرینی هلو خیلی ساده و خوشمزه / سه سوت یک شیرینی خوشمزه درست کن

آموزش درست کردن شیرینی هلو خیلی ساده و خوشمزه / سه سوت یک شیرینی خوشمزه درست کن

آموزش درست کردن یک شیرینی هلو خوشمزه و عالی این آموزش خوشمزه را از دست ندهید.

به گزارش شمانیوز: اگر می خواهید یک شیرینی فوق العاده با کرم پنیری مخصوص تهیه کنید و برای پذیرایی استفاده کنید. این شیرینی خوشمزه با خمیر هزارلا تهیه می شود که می توانید از قنادی ها و فروشگاه تهیه کنید و یک شیرینی ترد و عالی با میوه جذاب هلو تهیه کنید. البته اگر در فصلی نیستید که میوه هلو نیست می توانید از سیب یا میوه دلخواه استفاده کنید.

مواد لازم
خمیر هزارلای مخصوص 1 بسته
هلو 2 عدد
کره 20 گرم
عسل 1 ق غذا خوری
پنیر ماسکارپونه یا خامه ای 100 گرم
پودر قند 2 ق غذا خوری
وانیل 1/2 ق چای خوری
زرده تخم مرغ و یه قاشق شیر برای رومال
 

مرحله اول: کاراملی کردن هلو

ابتدا باید هلو را خوب بشورید و به صورت ورقه ای اسلایس کنید. داخل یک تابه کره را ریخته و بعد از گرم شده عسل را اضافه کنید و بعد اسلایس هلو را داخل تابه قرار دهید و هر دو طرف کاراملی شود.

2مرحله دوم: تهیه کرم پنیری

در ادامه باید برای کرم پنیری، پنیر و پودر قندو وانیل و باهم خوب مخلوط کنید یا می توانید از همزن برقی نیز استفاده کنید تا یک کرم نرم و لطیف داشته باشید. حالا خمیر از فریزر خارج کنید و روی سطح آردپاشی شده قرار دهید.

3مرحله سوم: اسلایس کردن

با کمک وردنه روی خمیر بکشید تا نرم و لطیف شود و بعد به شش قسمت مساوی به صورت مربع تقسیم کنید و یک مربع کوچک تر داخل هر اسلایس با چاقو بزنید به طوری که خیلی عمیق نباشد(نوک چاقو روی خمیر خط بی اندازید یک سانت و نیم از لبه خمیر به سمت داخل از هر طرف) طوری که خمیر از هم کاملا جدا نشود فقط سطح روش جدا شود.

4مرحله چهارم: پخت شیرینی

بعد تو قسمت وسط یه قاشق کرم پنیری بزنید و تکه های هلو را روش قرار دهید.برای رومال دور خمیر از ترکیب زرده تخم مرغ و شیر استفاده می کنید. در آخرم توی فری که از قبل با دمای ۲۰۰درجه گرم شده تا خمیر پف کند و دورش طلایی شود. وقتی آماده شد اجازه دهید تا خنک شود بعد روش سس شیر بزنید که (مخلوط پودر قند و شیر هست) و یه مقدارم پودر قند الک کنید که می توانید هر کدوم و نخواستید حذف کنید. این شیرینی خوشمزه رو به همین راحتی می توانید تو خونه درست کنید و از طعم خوبش لذت ببرید.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی